قاضی پور در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:عدم رسیدگی به روستاها و شهر ها و مسئله اشتغال جوانان به افزایش معضلاتی مانند حاشیه نشینی و زنان خیابانی و آسیب های ناشی از آن دامن می زند.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضلات اجتماعی همچون تکدی گری و زنان خیابانی در کلانشهرها و آسیب های ناشی از آن در جامعه اظهار داشت: زنان خیابانی نه از آمریکا آمده اند و نه از اسرائیل اینها ایرانی هستند و مهم ترین دلیل ایجاد و افزایش معضل زنان خیابانی مسئله اشتغال و نبود امنیت شغلی است.

وی افزود: اگر ما قانون اساسی را مو به مو اجرا می کردیم دیگر شاهد این مشکلات و آسیب ها در سطح جامعه نبودیم، وقتی برخی مسئولان چند شغله هستند و حقوق های نجومی و حرام دریافت می کنند و به قشر آسیب دیده توجهی ندارند همین اتفاقات تلخ رخ می دهد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: عامل تمام این معضلات و بدبختی های مردم مسئولانی هستند که فقط به فکر خوش گذارانی خود بوده و به معیشت مردم توجهی ندارند.؛ عدم رسیدگی به روستاها و شهر ها و مسئله اشتغال جوانان به افزایش معضلاتی مانند حاشیه نشینی و زنان خیابانی و آسیب های ناشی از آن دامن می زند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات و هشدار های مقام معظم رهبری به دولت و مسئولان در رابطه با توجه ویژه به رفع آسیب های اجتماعی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با آسیب های اجتماعی و رفع آن به مسئولان هشدار داده اند و مسئولان هم باید با عقل و تعهد فرامین ایشان را در رابطه با رفع آسیب های اجتماعی به موقع عملیاتی و اجرایی کنند.


ارسال نظرات