به مناسبت ۲۶ مرداد روز آزادگان، صبح امروز مراسمی به منظور تقدیر و تجلیل از جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور معاونت غذا و داروی اهواز و مدیران، مسئولان و کارشناسان در این معاونت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۱۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، به مناسبت ۲۶ مرداد روز آزادگان،  صبح امروز مراسمی به منظور تقدیر و تجلیل از جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور معاونت غذا و داروی اهواز و مدیران، مسئولان و کارشناسان در این معاونت برگزار شد.

حسین برزگر،‌ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از آزادگان و همکار جانباز داروساز، گفت: جانبازان نماد و تجسم واقعي شجاعت و فرزانگي بوده و ایران اسلامی امنیت و آرامش امروز خود را مدیون از خود گذشتگی و فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان است.


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه ی از دوران سخت اسارت به عنوان ذخیره بزرگ معنوی برای آزادگان نام برد و عنوان کرد: مرارت‌ها و سختی های دوران اسارت، روحیه و اراده آزادگان را برای پیشرفت به سمت اهداف انقلاب آماده و قوی کرده است. دکتر برزگر اظهار کرد: آزادگان در زمره ی بهترین سربازان انقلاب، آزموده ترین فرزندان این ملت و شایسته ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند.


این مقام مسئول ادامه داد: این عزیزان در راه حفظ این نظام روزهای سخت خود را تجربه کرده و آزمایش دشواری را با سربلندی به انجام رسانده اند، و تجلیل از آزادگان کمترین وظیفه ماست.

 

برزگر، با بیان اینکه مقاومت و استقامت هر جا آمد به‌دنبال آن پیروزی نیز آمد، گفت: امروز در کشور سرمایه‌های زیادی داریم که شما آزادگان یکی از آن سرمایه‌ها هستید.

 

وی در ادامه حفظ ارزش های دفاع مقدس را از جمله وظایف خطیر ایثارگران و جانبازان برشمرد و افزود: ما باید با پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای تأثیرگذار مقام معظم رهبری انقلاب عزیزیمان را از گزند دشمنان حفظ نموده و شما جانبازان گرانقدر با بهره گیری از تجربیات دوران 8 سال دفاع مقدس در عرصه جنگ نرم نیز که دشمنان به راه انداخته اند باید پیشرو و در خط مقدم باشید.

 

در پایان مراسم آزادگان خاطراتی تلخ و شیرین از دوران اسارت خود را برای همکاران این معاونت نقل کردند.


گفتنی است:  همچنین در پایان این مراسم از 3 نفر از همکاران آزاده و جانباز داروساز معاونت غذا و داروی اهواز با اهدای گل تجلیل شد.

 

  

ارسال نظرات