سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون مردمی بزرگ است که امام راحل را از ابتدای جرقه انقلاب اسلامی یاری کردند و در فراز و نشیب های تاریخ انقلاب همراه و همدل این تحول سیاسی عظیم در جهان بودند.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۱۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، 26 مرداد سالروز ورود مردانی بزرگ و سترگ به میهن اسلامی مان است که سرباز امام و همرزم شهدا و یاوران امام خامنه ای هستند.

26 مرداد یادآور قدم های بزرگی است که در داخل خاک دشمن استواری خود را به نمایش گذاشتند و با دستان پر قدرت خود پرچم عزت و شرافت و میهن دوستی خود را بر قله های تاریخ دنیا بر افراشتند.

26 مرداد روز مردان مردی است که وظیفه خطیر انتقال بخش اعظمی از فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت سالهای دفاع مقدس را برای نسل های بعدی بر عهده دارند.

امروز را با همه وجود به آزادگان با صلابت و خانواده های عزیز و مقاوم آنها تبریک می گوییم و دست آنها را می بوسیم که استقامت و ایستادگی این خانواده ها چیزی کمتر از عظمت مقاومت آزادگانشان ندارد.

آزادگان ما مردانی هستند که گاه با وجود سن و سال کم در مقابل شکنجه و آزار و اذیت و مشقت ها و گرسنگی های دشمنان سر تسلیم فرود نیاوردند و با دستان بسته فریاد عزت و استقلال و آزادی و جانم فدای رهبر سر داده و اثبات کردند که، در مقابل ولایت فقیه ، هیچ بند و حصار و قدرتی تاب مقاومت ندارد و سرباز ولایت سربازی به تمام معنا برای جانفشانی در راه صراط مستقیم حق تعالی هست و خواهد بود.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل امروز، با آموزه هایی که حاصل خون شهدا ، جانفشانی و ایستادگی جانبازان و آزادگان و حاصل شجاعت و دلاوریهای رزمندگان ایران اسلامی است ، در راه عزت و سربلندی و حفظ و حراست از تمامیت ارضی و حیثیت انقلاب اسلامی با تمام توان در خدمت نظام اسلامی و رهبر و مولا و مقتدای خود امام خامنه ای و مردم با شرافت و عاشورایی ایران اسلامی است.

سپاه حضرت عباس علیه السلام امروز با چشمانی تیز بین و بازوانی قدرتمند آماده است در هر نقطه از ایران اسلامی و جهان اسلام که وظیفه مسلمانی ایجاب نماید و ولی امر مسلیمن اراده فرمایند جانفشانی نموده و قدرت ایمان و اراده خود را به نمایش گذاشته و دود پشیمانی را در چشمان کور دشمن به تیر خشم فرو برد.

سپاهیان ولایتمدارحضرت عباس علیه السلام بار دیگر با تبریک این روز به آزادگان عزیز و خانواده های آنها و همه مردم ایران اسلامی، سربلندی و عزت جاودانه را از درگاه خداوند متعال برای همه مردم ایران مسئلت می نمایند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل

ارسال نظرات