سردار فضلی مهم ترین وظیفه یک بسیجی را شعار زده نشدن و اولویت دادن به عمل به جای شعار دانست و گفت : افسران جنگ نرم باید زمینه را برای درک بهتر سخنان رهبری توسط جوانان مهیا کنند.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۴۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در طرح ولایت استان آذربایجان شرقی در جمع شرکت کنندگان این طرح، بر لزوم حفظ روحیه انقلابی گری در قشر جوان و بسیجی تاکید کرد و گفت : برای این که در کارها درست عمل کنیم باید نیت ها را برای خدا خالص کنیم.

وی با اشاره به قطعنامه ۵۹۸ که موجب اتمام جنگ تحمیلی شد، آن را بزرگترین حادثه بعد از انقلاب دانست و گفت: مهم‌ترین آزمون مردم در آن دوران مقابله با حمله مجدد صدام در حین پذیرش قطع نامه بود.

photo_2016-08-10_13-57-12-400x280.jpg

سردار فضلی با تشریح این حادثه و عملیات مرصاد اضافه کرد : ملت ایران با تاسی از فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر انقلاب باید همیشه آماده حمله دشمن باشند و در حال حاضر دشمن در زمینه جنگ نرم فعالیت می کند و جوانان ما باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

photo_2016-08-10_13-57-05-400x280.jpg

وی مهم ترین وظیفه یک بسیجی را شعار زده نشدن و اولویت دادن به عمل به جای شعار دانست و گفت : افسران جنگ نرم باید زمینه را برای درک بهتر سخنان رهبری توسط جوانان مهیا کنند.


ارسال نظرات