ارائه تسهيلات اقتصاد مقاومتي به ارزش بيش از يك و نيم ميليارد تومان در خدابنده

فرمانده سپاه خدابنده در سومين جلسه قرارگاه جهاد اقتصادي گفت: ساماندهي زمين هاي كشاورزي و عدم واگذاري به افراد غير بومي راهكار تحقق اقتصاد مقاومتي و عامل پيشرفت در خدابنده است .
کد خبر: ۸۷۲۷۸۵۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدي دانشور مسئول بسيج سازندگي سپاه خدابنده به ارائه گزارشي درباره فعاليت هاي انجام شده پرداخت و گفت: بيش از يك و نيم ميليار تومان تسهيلات اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي در عرصه هاي مختلف پرورش قارچ،دام سبك و سنگين،ماهي،زنبور عسل،بسته بندي حبوبات و ريسندگي و بافندگي در شهرستان خدابنده اعطاء شده است.

وي افزود: آبرساني به پنج روستا در شهرستان خدابنده در حال اجرا است و اردوهاي جهادي يك روزه و هفت روزه با بكار گيري بيش از ۵۰۰نفر در عرصه هاي مختلف شامل لايه روبي قنات،احداث مساجد،مبارزه با علف هاي هرز،مرمت و به سازي مدارس،كشت محصولات كشاورزي،احداث غسالخانه انجام شد.

مسئول بسيج سازندگي سپاه خدابنده ادامه داد: امسال با همكاري آموزش و پرورش مناطق چهار گانه خدابنده،زيبا سازي،بهسازي و نقاشي ۵۶ آموزشگاه با بكار گيري دانش آموزان در اجراي طرح هجرت ۳ انجام مي شود و امسال نيز در عرصه هاي مختلف تسهيلات براي متقاضيان در جهت اشتغالزائي پرداخت خواهد شد.

سپس ولي اله ابراهيمي فرمانده سپاه خدابنده گفت: حمايت و با لابردن توليد داخلي و توليد كنندگان و سرمايه گذاران و صرفه جوئي در مصرف از مصاديق عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي است.

وي به راهكار عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي در شهرستان خدابنده اشاره كرد و گفت: ساماندهي زمين هاي كشاورزي براي كشت محصولات و عدم واگذاري به افراد غير بومي به تحقق اين امر كمك مي كند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: حل مشكل نبود كشتارگاه و حذف دلالان و واسطه ها در خريد و فروش محصولات كشاورزي نيز مي تواند كمك شاياني در پيشرفت شهرستان خدابنده بكند.

در ادامه هر يك از مسئولين نظرات و پيشنهادات خود را مطرح كردند و در پايان حجت الاسلام طالبي امام جمعه قيدار نيز اظهار كرد: دشمن در همه عرصه ها ب عليه جمهوري اسلامي ايران از جمله فرهنگي و نظامي شكست خورده است.

وي افزود: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري تحريم و جنگ اقتصادي،آخرين ترفند دشمن است و ديگر چيزي براي ارائه ندارند،بنابر اين همه مسئولين بايد در جهت خدمات رساني،محروميت زدائي و حل و فصل مشكلات مردم شهرستان اقدام و احساس مسئوليت بكنند.
 
منبع: بسیج سازندگی
 
منبع اخبار : قرارگاه رسانه و فضاي مجازي سازمان بسيج سازندگي ,
ارسال نظرات