خبرهای داغ:
معاون هلال احمر اصفهان مطرح کرد

ایجاد بستر مناسب برای جذب خیران و حامیان هلال احمر/ طرح سلامت‌یار به اصفهان رسید

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه هلال احمر استان بستر مناسبی را برای جذب حامی و خیران ایجاد کرده است، گفت: مردم امسال ۳۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند که با مشارکت ۴۳۱ حامی انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۰۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان علیرضا سلیمی درباره خدمات داوطلبانه هلال احمر اظهار داشت: هلال‌احمر و با اهداف انسان دوستانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی با هدف کمک به آسیب‌دیدگان جامعه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 کاروان سلامت در سال جاری به شهرستان‌های تیران و کرون، فلاورجان، خوانسار، فریدون‌شهر، نطنز، برخوار، گلپایگان و غیره اعزام شده‌اند، افزود: در همین راستا 130 پزشک، پیراپزشک و داوطلب به هزار و 440 نفر خدمات ارائه کردند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های داوطلبی از جمله اقدامات بسیار خوب این حوزه در استان بوده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از طریق مشارکت مردمی و به ارزش 180 میلیون تومان بوده است. بالغ بر 6 هزار و 557 بسته غذایی و پوشاک در ماه رمضان توزیع و 100 سفره مهربانی در مناطق محروم به ارزش 910 میلیون تومان پهن شد.

سلیمی با بیان اینکه هلال احمر استان بستر مناسبی را برای جذب خیران ایجاد کرده است، بیان کرد: در همین راستا مردم در سال جاری تا کنون 300 میلیون تومان کمک کرده‌اند که با مشارکت 431 حامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح سلامت‌یار در 10 بیمارستان کشور به صورت آزمایشی انجام می‌شود، گفت: در همین راستا بیمارستان عیسی‌بن مریم(س) اصفهان برای خدمت رسانی داوطلبان در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، داوطلبان بالغ بر 164 بیمار را در این بیمارستان پوشش دادند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه از تمام پزشکان و پیراپزشکان دعوت می‌کنیم به جمع کاروان سلامت هلال احمر بپیوندند، افزود: در همین راستا برای احداث پایگاه‌های‌مان به کمک خیران نیازمند هستیم، در حال حاضر 3 پایگاه هلال احمر در استان توسط خیران در حال احداث هستند.

انتهای پیام/

R41346/P41362

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظرات
آخرین اخبار