خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه دوره آموزش و توانمندسازی سرگروه‌ها و مربیان و سرمربیان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر رامسر با حضور حجت الاسلام بهشتی نژاد جانشین ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۲۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم افتتاحیه دوره آموزش و توانمندسازی سرگروه‌ها و مربیان و سرمربیان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر رامسر با حضور حجت الاسلام بهشتی نژاد جانشین ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

حجت الاسلام بهشتی نژاد در این مراسم با بیان اینکه قرآن بهترین درس نامه برای همه بخصوص بسیجیان است،بیان کرد: قرآن دارای600 داستان متفاوت و آموزنده‌ای که تجربیات طول تاریخ را در اختیار قرار می دهد.

مراسم افتتاحیه دروه توانمندسازی سرگروه‌ها و مربیان طرح صالحین 

وی متذکر شد: مسجد راهنما و هدایت گر جوانان می‌باشد و یکی از مزایای مسجد رفتن دوری از گناه است و اینکه در قرآن و احادیث و سفارشات ائمه بسیار سفارش شده به امر مسجد رفتن و برگزاری نماز جماعت که نشان از توحید وا خلاص علنی می باشد.

این مسئول تبیین کرد: ارائه سرفصل های متنوع و قالب‌های متناسب با نیاز مخاطب بسیج از جمله وظایف سرگروهها و مربیان صالحین است که باید شما به آن واقف باشید.

مراسم افتتاحیه دروه توانمندسازی سرگروه‌ها و مربیان طرح صالحین 

جانشین ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: شکیبایی در امر آموزش یکی از اساس کار مربیان صالحین می باشد و همه ما در هر سن و موقعیتی که باشیم نیازمند اخلاق است.

 حجت الاسلام بهشتی در خاتمه تصریح کرد: اخلاق نیک از دیگر صفات بسیجیان و صالحین می‌باشد و فهم مسئله و توکل به خدا و توسل به اهل بیت شما را در انجام کارها و برنامه های صالحین کمک می کند.

مراسم افتتاحیه دروه توانمندسازی سرگروه‌ها و مربیان طرح صالحین
 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها