محمدی یکی از دغدغه های سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی را اشتغال زایی و راه اندازی واحد های تولیدی زود بازده در موضوع صنایع تبدیلی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۲۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،"محمدی" مسئول سازندگی سپاه عشایر فارس، در جمع فرماندهان پایگاه ها و مسئولین سازندگی حوزه های تابعه سپاه عشایر فارس گفت: در طرح های اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط در اولویت کاری بسیج قرار گیرد.

وی یکی از دغدغه های سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی را اشتغال زایی و راه اندازی واحد های تولیدی زود بازده در موضوع صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: تسهیلات 3 تا 30 میلیون تومانی در عرصه های اقتصاد مقاومتی نظیر پرورش دام سبک و سنگین، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ و پرورش مرغ بومی به بسیجیان واگذار خواهد شد.

مسئول سازندگی سپاه عشایر فارس، در ادامه خاطرنشان کرد: سازندگی سپاه عشایر فارس نیز در همین راستا سالانه بیش از یک میلیارد تومان در طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی به بسیجیان عشایر در قالب تسهیلات وام جهت طرح های دام سبک و سنگین، قارچ خوراکی، مرغ بومی و زنبور عسل و قطب صنایع تبدیلی (بافندگی قالی، قالیچه، گلیم، گبه و.....) ارائه نموده است.

محمدی، خطاب به فرماندهان پایگاه ها در قالب اقتصاد مقاومتی و ارائه طرح های مختلف افزود: چنانچه بسیجیان متقاضی طرح های مختلف هستند به حوزه ها مراجعه و طرح خود را ارائه نمایند تا تسهیلات به فراخور طرح واگذار شود.   

انتهای پیام/

ارسال نظرات