رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی دلیجان :

مراسم تجليل از وزشكاران بانوان بومي و محلي شهرستان دليجان برگزار گرديد

بهاری گفت : به مناسبت دهه مبارک کرامت مراسم تجليل از بانوان هيات ورزش روستایی و بازی های بومي و محلي شهرستان دليجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۳۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

به مناسبت دهه مبارک کرامت  مراسم تجليل از بانوان هيات ورزش روستایی و بازی های بومي و محلي شهرستان دليجان صبح امروز با حضور جمعي از نمايندگان بانوان ادارات و ورزشكاران بانوان بومي ومحلي در سالن جلسات فرمانداري شهرستان دليجان برگزار گرديد .

در این مراسم سید اکبر بهاری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان دلیجان توجه به ورزش بانوان در روستاها را از برنامه های مهم این هیات معرفی کرد و گفت : هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی دلیجان این گونه برنامه ها را با قوت دنبال می کند و شاهد پیشرفت های خوبی در این زمنیه بوده ایم.

وی توجه به ورزش بانوان را یکی از اولویت های مهم دانست و افزود : سالن ها و فضاهای ورزشی برای بانوان روستایی و ساعات مخصوص برای آنان در شهرستان در نظر گرفته شده است تا بدون دغدغه به ورزش پرداخته و با افزایش تحرک، سلامت خود را افزایش دهند.

بهاری ترویج و احیای ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی را از برنامه های مهم در روستاها دانست و گفت : این برنامه با قوت دنبال می شود چرا که احیای ورزش روستایی، احیای ارزش ها و باورهای محلی است.

وی بر ضرورت احیای ورزش های سنتی و محلی در روستاها برای نشاط مردم تاکید کرد و افزود: تخصیص اعتبارات، تامین امکانات و فضاهای مناسب نقش مهم و موثری در توسعه و گسترش ورزش روستایی دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب به پیشرفت های بیشتری دست یابیم.

در اين مراسم پس از بيان اظهارات و پيشنهادت از ورزشكاران  تقدير و تشكر به عمل اوردند .
ارسال نظرات