مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در گفتگو با «بسیج»:
دست نشان گفت:با استفاده از نظرسنجی ازمراجعین در هر سه ماه و تقدیراز آنان را گامی مثبت درجهت تشویق کارکنان به برخورد شایسته ت ربا مراجعه کنندگان شمرده می‎شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۵۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

ایرج دست نشان مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نصب صندوق انتقادات وپیشنهادات درمحل ساختمان اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان ،برپایی جلسات روزهاي ملاقات عمومي مديرکل ، ارسال پیامک ازطریق سامانه پیام کوتاه به شماره 3000990091به کلیه مخاطبین درراستای ارتقا اطلاعات وهمچنین اعلام پیشنهادات درخصوص مقررات وقوانین دست وپاگیرتوسط این اداره کل به سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ازجمله کارهایی ست که درخصوص تکریم ارباب رجوع وصیانت ازحقوق شهروندی صورت گرفته است.

وی افزود:  همچنین برای ارتقا سطح اطلاعات مراجعین ،فرایندها ی انجام کار در این اداره کل درهرشش ماه مورد ارزیابی و بازبینی قرارگرفته و بروزرسانی می شود.

دست نشان با بیان اینکه انتخاب همکارانی که بهترین برخورد را با مراجعین داشتند با استفاده ازنظرسنجی ازمراجعین درهرسه ماه و تقدیراز آنان را گامی مثبت درجهت تشویق کارکنان به برخورد شایسته تربا مراجعه کنندگان برشمرد و گفت: انجام نظرسنجی های مختلف از میزان رضایت مندی خدمات گیرندگان توسط این اداره کل صورت می پذیرد و خدمات گیرندگان می توانند هرگونه انتقاد ویا پیشنهاد درخصوص عملکرد این اداره کل را با تلفن پیامگیرشبانه روزی 33462369 وهمچنین سامانه پیامگیر3000990091 مطرح نمایند.

ارسال نظرات