خبرهای داغ:
تحلیل خبرنگار خبرگزاری بسیج:

لقمه حرام جامعه را از انسانیت دور می‌کند

لقمه حرام به قدری جامعه را از انسانیت دور می کند که سر پسر پیغمبر را بر روی نیزه می کنند و از این کار خود لذت می برند. حال کسانی که اختلاس و فیش های نجومی را یدک می کشند آیا با این لقمه های حرام برایشان تفاوتی می کند که رهبری را به قربانگاه ببرند.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۵۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، لقمه حرام  به قدری جامعه را  از انسانیت دور می کند  که سر پسر پیغمبر را بر روی نیزه می کنند و از این کار خود لذت می برند. حال کسانی که  اختلاس و فیش های نجومی را یدک می کشند  آیا با این لقمه های حرام برایشان تفاوتی می کند که رهبری را به قربانگاه ببرند و انقلاب را ذبح نمایند و از این کارشان شادمان نشوند؟

وقتی ابا عبدالله (ع) در برابر سپاه عمر سعد  قرار گرفت تا انها را نصیحت و از نیت  خود با خبر کند عده ای در مکیان سپاه با هلهله و شادی و سوت و کف زدن مانع از رسیدن  صدای  امام به جمعیت شدند، امام  با ناراحتی فریاد زد: خدا شما را لعنت کند چرا نمی گذارید صدایم را بشنوند، می دانید چرا سخن حق به شما کارگر نیست ؟ زیرا چیز های حرام  زیر شکم شما چربی انداخته است و شکم هایتان از مال حرام پر شده است"(برداشت از تاریخ واقعه کربلا)

لقمه حرام  بدترین منکرات است، وقتی در جامعه ای لقمه حرام شکم مدیران را پر کرد تنها چیزی را که نمی بینند و برایشان اهمیت ندارد له شدن مردم و نابود شدن آنها ست. اگر امروز  فریاد های رهبری در مورد  مبارزه با فساد نتوانسته است برخی از مدیران را بیدار کند  علت لقمه های حرامی است  که به ناحق از بیت المال  استفاده و شکم انها را پر کرده است.

لقمه حرام  به قدری جامعه را  از انسانیت دور می کند  که سر پسر پیغمبر را بر روی نیزه می کنند و از این کار خود لذت می برند. حال کسانی که  اختلاس و فیش های نجومی را یدک می کشند  آیا با این لقمکه های حرام برایشان تفاوتی می کند که رهبری را به قربانگاه ببرند و انقلاب را ذبح نمایند و از این کارشان شادمان  نشوند؟

لقمه حرام  خود را با فتنه ها  به جامعه تحمیل می کند

لقمه حرام وقتی در ریشه  انسانی و مدیری نهادینه شد خصلت های عجیبی پیدا می کند، با جار و جنجال  سخن  حق را  خاموش می کنند و  لقمه حرام جنگ با حق را افتخار می داند ، همانطور که  با سرو صدا نگذاشتند صدای ابا عبدالله (ع) به جمعیت برسد امروز دنیای استکبار با  لشکر رسانه ای خود وارد کارزار تمام عیار با ایران شده است تا صدای انقلاب و امام و رهبری را دنیا نشوند ، لقمه حرام یعنی اینکه 220 میلیون انسان را در طی یک قرن قتل و عام کنند و سر سوزنی هم از این کارشان پشیمان نباشند. این بدان معنی است که لقمه حرام  خود را با فتنه ها  به جامعه تحمیل می کند و نشانه ها را شبیه سازی می کنند و اول کسی که در منظر جامعه  هدف قرار گیرد امام امت است. در این  راه بصیرت جامعه  می تواند پرده غبار را از چهره حق بزداید و فتنه  و لقمه های حرام را رسوا سازد. در فتنه 88 کسانی بر علیه نظام و امام و رهبری وارد  کار شدند که در دوران سازندگی و کارگزاران با تزریق روحیه اشرافیگری  خود و اطرافیانشان  شکم های خود را از مال حرام بیت المال انباشته کردند  که در نتیجه برای  طمع قدرت  در فتنه 88 آن فاجعه سیاسی و امنیتی و اقتصادی را رقم زدند و تا به امروز هم  پشیمان نیستند، لقمه های حرام را باید با تیغ شمشیر جواب داد، وگرنه هرگز به حق پایبند نیستند. لقمه های حرام  سر ابا عبدالله را بریدند و جشن گرفتند و  برای انقلاب عاشورایی امام راحل هم این توطئه و نقشه را دارند.

امام حسین علیه السلام فرمودند: حرام لقمه بدتر از زنا زاده است"(تاریخ واقعه کربلا)

وقتی آدم و حوا از میوه ممنوعه  به اندازه یک خردل خوردند  در زمین رها شدند و حاصل آن لقمه حرام قتل برادر کشی بود که تا قیامت بر روی زمین ادامه دارد. لقمه حرام  منکریست که خدا هم نمی تواند آن را از وجود انسان پاک کند و مسئولین  جمهوری اسلامی دقت کنند  که  لقمه حرام با حکومت کفر و باطل سازگار است  اما درز جامعه اسلامی و حکومت بنام دین  تبری است که به ریشه ارزشها و سقوط نظام می انجامد. لقمه حرام  به قدری زیبا انسان را ذبح می کند  که از  جهالت خویش به وجد می آید وقدرتی که می تواند  این پدیده شوم را  زمین گیر کند  تیغ شمشیر عدالت و مرگ است... ترحم و ذخیره انقلاب دانستند و امانتدار دانستن اینها کمتر از  خود خیانت نیست زیرا  خیانت به بیت المال زمانی  ادامه دارد که بدانند در بدنه  حکومت حامیانی برای آنها به عنوان جان پناه و جود دارد، لقمه حرام امام را سپر بلای خود می سازد و پیشوای بدکاران را راضی و خوشحال نگه می دارد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار