خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، آزادگان را نماد شرف، عزت، پایداری و ایثار دانست که فداکاری و از خدگذشتگی آنها برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۷۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
سرهنگ نبی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیچ از ناحیه عشایری، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی ، آزادگان را نماد شرف ، عزت، پایداری، و ایثار دانست که فداکاری و از خدگذشتگی آنها برای همیشه در تارخی باقی خواهد ماند
وی در ادمه با اشاره به ورود آزادگان به کشور بیان داشت: قطعا این عزیزان با تحمل سختی و فشارهای دوران اسارت از سوی نیروهای بعثی، درس مردانگی و شجاعت را به دشمنان انقلاب و اسلام دادند.
وی گفت: اقتدار و عظمت ایران را مدیون دلاوری های رزمندگان غیور ایران هستیم که حماسه ای جاوید آفریدند.این مسؤول ابراز کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان با ایثار و از خودگذشتگی در برابر حملات و تجاوز دشمنان به خاک کشور ایستادگی کردند، گسترش و ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه از اهمیت والایی برخوردار است.
احمدی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب و اسلام ابراز کرد: سرمایه های هر کشور، جوانان آن کشور هستند از این رو تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی و آشنا کردن آن ها با سیرت شهدا قطعا آن ها را از آسیب های احتمالی مصون نگاه می دارد.و اگر جوانان ما با شهدات طلبی رزمندگان ، ایستادگی و پایداری آزادگان و ایثار جانبازان آشنا شوند قطعا هیچگاه در مقابل هجمه فرهنگی دشمن دچار تزلزل نخواهند شد.
وی در پایان گفت: ما هر چه داریم از خون شهدا ، از ایثار جانباران و از فداکاری و عزت ازادگان و خانواده معظم شهدا رزمندگان ایثار گران و آزادگان داریم و همه باید قدر دان و قدر شناس آنها باشیم.

ارسال نظرات