خبرهای داغ:
معرفی برترین نوجوانان وزنه‌بردار قم،‌ معرفی برترین بانوان به‌کاپ ساحلی و برگزاری رقابت‌های درون اردوی تکواندو خردسالان استان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی قم است.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۸۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
معرفی برترین نوجوانان وزنه‌بردار قم/ بانوان برتر به‌کاپ ساحلی قم در جام دهه کرامت مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  نخستین مسابقه به‌کاپ ساحلی ویژه بانوان در استان قم که به‌مناسبت هفته کرامت در بوستان غدیر برگزار شد برترین‌های این رشته ورزشی معرفی شدند. این رقابت‌ها در حکم انتخابی استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و شرکت در لیگ کشوری این رشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و چهره‌ی تیم اعزامی استان قم به مسابقات پیش رو مشخص شد.

رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به‌کاپ بانوان از تاریخ 28 مردادماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و در شهر محمودآباد برگزار خواهد شد و تیم به‌کاپ بانوان قم با ترکیب پنج‌نفره خود به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. برهمین اساس و بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی زهرا امیری، الهام محمدی، مهسا یزدانی فرد و فاطمه محمدی بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان قرار گرفتند و در ترکیب نهایی تیم قم در مسابقات کشوری از آن خود کردند.

فاطمه و الهام محمدی در مسابقات قهرمانی به‌کاپ کشور که در اول مردادماه در تهران برگزار شد به‌عنوان نخست دست یافتند و مهسا یزدانی فرد در سال جاری با توجه به عملکرد خوبی که در رقابت‌های قهرمانی مینی گلف کشور داشت به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

معرفی برترین نوجوانان وزنه‌بردار قم
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان استان در گروه سنی 13، 14 و 15 برگزار و برترین وزنه‌برداران پنج دسته وزنی این رقابت‌ها معرفی شدند.

این رقابت‌ها با حضور بیست نفر شرکت کننده و در پنج گروه وزنی برگزار شد و در دسته 50 کیلوگرم علی قدیمی از باشگاه شهید رواقی برسکوی نخست ایستاد و امیرمحمد صادقی عنوان قهرمانی دسته وزنی 69 کیلوگرم را تصاحب کرد.

رقابت‌های دسته وزنی 77 کیلوگرم با قهرمانی امیر فرزاد محمدی دانا به پایان رسید و در دسته وزن 85 کیلوگرم بهرام آقایی بالاتر از سایر رقبای خود برسکوی نخست ایستاد و اول شد.

رقابت‌های دسته وزنی 94 کیلوگرم به عنوان آخرین دسته وزنی این رقابت‌ها بود که شرکت‌کنندگان حاضر در این دسته بروی تخته آمدند و سرانجام امیرمهدی حاجی مظفری عنوان نخست و مدال طلا را کسب کرد. این رقابت‌ها با قضاوت هشت داور وزنه‌برداری استان قم و در باشگاه شهید زین الدین به انجام رسید.

معرفی برترین‌های تکواندوکار خردسال قم
برای شناخت نفرات برتر تکواندوکار خردسالان پسر قم جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور رقابت‌های انتخابی درون اردویی برگزار و ورزشکاران راه‌یافته به دور جدید تمرینات آماده‌سازی مشخص شد.

با برگزاری رقابت‌های انتخابی تکواندو درون اردویی خردسالان استان قم در پایان علی عسگری٬ محمد منصور بشردوست٬ امیرحسین دلسیناد٬ امیرحسین قلی زاده٬ حسین قاضی٬ نیما عباس‌آبادی٬ علی غفاری٬ محمدجواد میرزایی٬ نیما فیروزی٬ امیرمحمد رشید نفرات برتر در اوزان های مختلف بودند که به مرحله بعد اردوی آماده‌سازی تیم خردسالان راه یافتند.

با اعلام کادر فنی محمدحسین امیری٬ محمد مهدی باقری و محمد صادق فتحی نفراتی بودند که به اردوی تیم استان دعوت شدند تا در کنار سایرهوگوپوشان خردسال پسر قم تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر کادر فنی تیم استان قم سپری کنند.

17 شهریورماه تاریخی است که از سوی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران زمان آغاز رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو عنوان‌شده است.
ارسال نظرات