مسئول پایگاه مقاومت بسیج کارخانجات حافظ در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
رحمت الله روستا گفت: اگر سود فروش محصول را ۳۰% در نظر بگیریم بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال سود نصیب سهامدار شده است! میزان سود از این مبالغ بالاتر است ، کلیه مزایای پرسنل قطع و حقوق پرسنل پرداخت نکرده است!
کد خبر: ۸۷۲۷۹۸۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

 رحمت الله روستا مسئول پایگاه مقاومت بسیج کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با یک بررسی سطحی میتوان دریافت که در طی چهارسال گذشته بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال انواع کاشی و سرامیک در کارخانجات  کاشی و سرامیک حافظ به فروش رفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال سود نصیب سهامداران شده است افزود: اگر سود فروش محصول را ۳۰% در نظر بگیریم صرفا" و صرفا" بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال سود نصیب سهامدار شده است! اما قطعا" میزان سود از این مبالغ بالاتر است چرا که کارفرما از ابتدای استقرار کلیه مزایای پرسنل را قطع نموده و صرفا" حقوق آنها را آنهم با تاخیر بسیار پرداخت کرده و چندماهی هم هست که اصلا" پرداخت نکرده است!

روستا بیان داشت: دیون دولتی نظیر تسهیلات، مالیات، آب،برق، گاز و حق بیمه را یا اصولا" پرداخت نکرده و یا با تاخیر بسیار بعضی از آنها را ادا نموده است! در مقابل پروانه های صادراتی حافظ، اقدام به واردات کالا نموده و از حقوق و عوارض گمرکی معاف شده است!

مسئول پایگاه مقاومت بسیج کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ خاطر نشان کرد: برای واردات کالا در قبال پروانه های صادراتی حافظ و با ارائه پیش فاکتورهای بسیار بالاتر از قیمت واقعی، اقدام به دریافت ارز با نرخ دولتی نموده و آنرا در بازار آزاد به فروش رسانده است!

وی در خاتمه افزود: مسئولان عزیز بایستی توجه نمایند که در زمان واگذاری کاشی حافظ، این کارخانجات دارای دیون بانکی به مبلغ حدود ۲۳۰ میلیارد ریال بوده که در حال حاضر این میزان در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است! بنابراین نه تنها بازپرداختی صورت نگرفته که بدهی بر بدهی افزوده شده است!

ارسال نظرات