مدیر عامل خانه مداحان در آئین رونمایی از مجوعه کتاب حکمت های عاشورایی به قلم عباس ویجویی(دلجو) ایشان را فردی فاضل، محقق، شاعر و ذاکر ارزشمند معرفی کردند که هرچه خوبان همه دارند ایشان به یکجا دارند.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۸۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
آئین رونمایی از مجموعه کتاب " حکمت های عاشورایی" به قلم استاد حاج عباس دلجو روز گذشته با حضور جمعی از وعاظ و مداحان و شعرای آئینی کشور در مجتمع فرهنگی غدیر برگزار شد. در ادامه مصاحبه خبرنگار وارث با حاج مصطفی خرسندی، مدیر عامل خانه مداحان را پیرامون این مراسم مشاهده مینمایید:

وارث: استمرار این گونه مجالس و محافل فرهنگی و آئینی در تجلیل و حمایت از خادمان اهل بیت (ع) را چطور ارزیابی می کنید؟

مصطفی خرسندی :تجلیل از خادمان امام حسین تجلیل از خود امام حسین است. باید این اتفاقات به مراتب بیافتد. «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» باید در این عرصه از کسانی که زحمت می کشند تجلیل بشود تا این حس در مردم ایجاد شود باید زحمت کشان عرصه معارف و اهل بیت بتوانند به نحو احسن مورد احترام قرار بگیرند تا خود این دستگاه مورد توجه و احترام ویژه قرار گیرد.

وارث: و پیشنهاد شما برای تشویق و تبلیغ سایرین برای استفاده و مطالعه این کتب ارزشی اهل بیت(ع) چیست؟

مصطفی خرسندی : اولا باید تلاش کنیم که این کتب با قیمتهای مناسبتر در اختیار مردم قرار بگیرد یعنی باید در تولید اثر و در چاپ و نشر آن مراکزی که میتوانند کمک کنند  همکاری کنند و بعد از تولید، در انتشار کتاب باید فضاهای مختلفی مثل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، ارشاد و مراکزی که اعتبارات مالی دارند بتوانند برای خرید این کتب عمل کنند و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و مردم هم از انها استفاده کنند. معتقدم که این عزیزان باید در تولید محتوا و همچنین انتشار آثارشان در سراسر کشور حمایت شوند.

وارث:و سخن پایانی شما را میشنویم

مصطفی خرسندی :از زحمات معاونت محترم فرهنگی اجتماعی منطقه 14، شهردار منطقه 14،از خانه مداحان و بزرگان این کانون، مجموعه خبری وارث، ذاکرین و مداحان ارجمند شرکت کننده در این مراسم تشکر می کنم و ان شاالله که بتوانیم شاهد رشد این گونه تجلیل ها باشیم.


ارسال نظرات