خبرهای داغ:
امروزه در میدان‌های مختلف،همان ایمان، همان شهامت لازم است اما بدون این عناصر هم ممکن است کسانی در کسوت بسیجی ظاهر بشوند،این را بایست مراقبت بکنید،عیار روحیه بسیجی در مجموعه بسیج از جمله در این مجموعه‌های«صالحین» که شما تصدی آنها را بر عهده گرفته‌اید.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۲۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیزجریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.

بیانات مقام معظم در دیدار با فعالان بسیجی و شجره طیبه صالحین

*میدان امروز،میدان پیچیده‌تری است

یک نکته این است که در دوران دفاع مقدس،آنچه که در حرکت بسیج دیده می‌شد،در عیار خلوص،دارای عیار بالائی بود،که این را باید امروز هم ما تامین کنیم در حرکت بسیج.

میدان امروز میدان پیچیده تری است،رفتن در عرصه جنگ و مبارزه کردن و مسئولیت به عهده گرفتن حضور در این میدان کار خطرناکی است، اما پیچیدگی ندارد.

ولی حضور در میدان امروز پیچیدگی‌هائی دارد مقابله با توطئه‌های دشمن،حمله دشمن  ممکن است آن خطرات نقد آن روز امروز نباشد لکن پیچیدهگی‌های بیشتری دارد.

*ضرورت ارتقاءعیار خلوص و روحیه بسیجی در مجموعه‌های صالحین

امروز در میدان‌های مختلف،همان ایمان، همان شهامت لازم است اما بدون این عناصر هم ممکن است کسانی در کسوت بسیجی ظاهر بشوند،این را بایست مراقبت بکنید،عیار روحیه بسیجی در مجموعه بسیج از جمله در این مجموعه‌های«صالحین» که شما تصدی آنها را بر عهده گرفته‌اید و آنها را مدیریت می‌کنید،باید بالا برود خلوص را باید تضمین کنیم و در مجموعه کارها تضمین کنید.

*سختی اندازه گیری خلوص در جهاد اکبر

این یک قدری سخت است،یک علت اینکه جهاد در میدان مقابله با نفس و مسائل معنوی اکبر نامیده شده است،همین سخت تر بودن کار است.

*پرهیز از آفات مهلک

یک نکته دیگر است که از آفت ها نسبت به خودمان پرهیزکنیم،آفت غرور ،آفت تظاهر این آفات ،آفات مهلکی است،و اگر چنانچه موفقیتی به دست می اوریم خدا را شاکر باشیم از خدا بدانیم و برای ادامه آن از خدا بدانیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها