مسئول بسیج کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در گفتگو با «بسیج»:
رحمت الله روستا گفت: خریدار کارخانه حافظ غیربومی است و عملا"بدون آنکه ریالی هزینه کند بدوا" مالک کارخانه شده و حتی حائز انتفاع نیز گردیده است!به نوعی کارخانه کاشی و سرامیک حافظ به سهامدار جدید هبه شده است!
کد خبر: ۸۷۲۸۰۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
  رحمت الله روستا مسئول پایگاه مقاومت بسیج کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذار باید در راستای قوانینی خاص و با در نظر گرفتن محدودیت هایی باشد.

وی با بیان اینکه مسوولین با برخی کارفرمایان متمرّد از قانون مماشات دارند افزود: مسوولین محترم استان فارس، دلیل مماشات با برخی کارفرمایان متمرد از قانون و اخلاق (نظیر مالکین کاشی حافظ) را حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت و تولید می‌دانند، و از نظر ما هم در این رابطه نیّتی صادقانه دارند، اما سئوال این است:  از چه سرمایه گذاری باید حمایت کرد و تا چه حد؟!

روستا بیان داشت: از آنجایی که خریدار کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ غیربومی بوده است و عملا"بدون آنکه ریالی هزینه کند بدوا" مالک کارخانه شده و حتی حائز انتفاع نیز گردیده است!

مسئول پایگاه مقاومت بسیج کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ  در خاتمه اذعان داشت: آنچه می‌توان دریافت کرد این است که به نوعی کارخانه کاشی و سرامیک حافظ به سهامدار جدید هبه شده است!
ارسال نظرات