خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین

آزادگان سرمایه های ارزشمند نظام می باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین ضمن ارزشمند دانستن شان و مقام آرادگان برای نظام عنوان کرد: آزادگان نماد شجاعت و ولایت مداری هستند.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۷۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان سرمایه های ارزشمند نظام هستند چرا که هم در زمان جنگ میدانی حضور داشتند و با رشادت از مرز های کشور دفاع کردند و پس از آن در زمان اسارت خود در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت داشته و از عقیده خود دفاع کردند.

وی ادامه داد: آنچه بیشتر از هر نکته دیگری در وجود آزادگان وجود دارد و باید به آن پرداخته شود ایمان و اعتقاد قوی آنها به خداوند متعال و در قدم بعدی عزم راسخ آنها به اندیشه ولی فقیه و پیروی از آن می‌باشد.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: آزادگان با شجاعت و اراده در برابر سازمان های بزرگ تبلیغاتی رژیم بعث ایستادند و دشمن را در خانه خود مغلوب کردند.

این مقام مسئول آزادگان را نماد اراده فولادین، غیرت، ولایت پذیر و ولایت محور و در نهایت اسوه ملت ایران دانست و توضیح داد: علاوه بر آزادگان خانواده های آنان نیز که با صبر و شکیبایی این دوره را تحمل کردند جایگاه ویژه ای دارند که ما آن را ارج می‌نهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) با اشاره به 26 مرداد سال 69 بیان کرد: در آن زمان  بنده در استان لرستان مبلغ بودم و زمانی که متوجه این موضوع شدم مردم آن روستایی که در آن بودن را دیدم که به پشت بام ها رفته و تکبیر گویان سجده شکر به جای می آوردند.

وی ادامه داد: این مسئله نشان دهنده اوج اتحاد و همدلی است که دربین مردم ما وجود دارد، در آن زمان هر کس که آزاده ای داشت و هر کسی هم که نداشت به استقبال می رفتند و اشک شوق می ریختند.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: در آن زمان حس مشترکی در میان مردم  در جریان بود که ارزش زیادی دارد و ملت ایران همواره توانسته است این حس را در میان خود نگه دارد

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار