اردوی سرگروه ها و فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در منطقه تفریحی قطری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۸۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه کرامت اردوی سرگروه ها و فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود در منطقه قطری بخش بسطام برگزار شد.

در این اردو که 35 نفر از بسیجیان حضور داشتند برنامه های متنوعی همچون زیارت امامزاده محمد سرواین قطری، پیاده روی و کوهپیمایی در ارتفاعات و چشمه سارهای قطری و برگزاری حلقه صالحین سرگروه ها در محل امامزاده اجرا شد.

حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این اردو گفت: این اردو در راستای حفظ و انسجام نیروها و ایجاد نشاط و شادابی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برگزار شد.

وی افزود: این اردوها هر فصل برگزار می شود و تلاش داریم تا با برگزاری این اردوهای تفریحی فرهنگی تربیتی بتوانیم در راستای تحقق اهداف نظام صالحین و ایجاد انسجام بین پایگاه در اجرای برنامه های مختلف به خصوص صالحین قدم برداریم.

توزیع نان صلواتی به همت بسیج اصناف الهادی شاهرود

عجم گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و به همت بسیج اصناف الهادی و همراهی یکی از نانوایان بسیجی نان صلواتی بین مردم توزیع شد.

حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به توزیع نان صلواتی در بین مردم به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: یکی از نانوان بسیجی با همکاری حوزه بسیج اصناف الهادی اقدام به پخت و توزیع نان بربری بین مردم نمود.

وی افزود: این نانوای بسیجی در یک شیفت پخت قریب به 120 کیلو آرد معادل بیش از 240 نان بربری را به مناسبت میلاد امام رضا(ع) صلواتی پخته و بین مردم محله فرهنگیان توزیع کرد.

عجم خاطر نشان کرد: هدف از اقدام بزرگداشت میلاد امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین مردم و ترویج شعائر اسلامی بود و ما از همه کسانی که در این امر خداپسندانه حضور داشتند و به خصوص نانونای بسیجی تیموری تقدیر و تشکر می کنیم.

*برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم شهدای گمنام شاهرود

مراسم جشن شام ولادت امام رضا(ع) به همت هیئت امناء و بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود در بقعه شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.

مراسم جشن شب شام میلاد امام رضا(ع) به همت هیئت امناء و بسیج اصناف و الهادی در بقعه حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رجبی رئیس دفتر امام جمعه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) به سیره عملی امام رضا(ع) اشاره و همگان را به حرکت در مسیر رشد و تعالی و دریافت فیوضات از امامان معصوم فراخواند.

اجرای مولودی خوانی توسط مادحان اهل بیت و نورافشانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برپایی ایستگاه صلواتی به همت بسیج اصناف و پخش شیرینی و شربت و برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدا جوایز به برندگان از دیگر برنام های اجرایی در این مراسم جشن بوده است.

*برگزاری جشن دهه کرامت در شاهرود

به همت پایگاه یاسین حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) جشن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) جشن میلاد به همت پایگاه یاسین حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در محل پایگاه با حضور 85 نفر از خواهران بسیجی برگزار شد.

در این مراسم که در قالب کارگاه مادرانه و دخترانه برگزار شد، خواهر تاشیان در خصوص میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) مطالبی را بیان و ادامه برادر قنبریان به مولودی خوانی پرداختند.

در این برنامه دکلمه ای توسط یکی از اعضا حلقه صالحین نوجوانان پایگاه اجرا و به ده نفر از اعضا حلقه صالحین کودک و نوجوان پایگاه و 10 نفر از حلقه صالحین جوانان و شش نفر از حلقه صالحین میانسالان که نامشان معصومه بود جوایزی اهدا شد.

در ادامه این برنامه کلاس اسلحه شناسی با حضور مربی سلاح شناسی خانم جلالی برای اعضا حلقه های صالحین پایگاه برگزار شد.

همچنین جشن میلاد امام رضا(ع) به همت پایگاه ام البنین روستای دهملاء با حضور قریب به 50 نفر از خواهران بسیجی برگزار که در این مراسم حجت الاسلام بهرامی امام جماعت دهستان دهملا به بیان فضائل امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و عفاف و حجاب دختران مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها