خبرهای داغ:

استقامت و پایداری آزادگان نشات گرفته از روحیه ولایتمداری آنان است

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب، اسقامت و پایداری آزادگان و صبر و بردباری خانواده های آنان را نشات گرفته از ایمان و توکل به خداوند متعال و داشتن روحیه ولایتمداری ذکر کرد.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، سرگرد کامران هزارخانی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی، حفظ و گسترش روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه است.
وی اظهار داشت: حرکت در مسیر حفظ نظام و ارزش های اسلامی، ارتقای تقوی دینی و سیاسی، ایجاد سبک زندگی ایرانی اسلامی، حساسیت در برابر دشمنان، حذف گرایش به سمت مصادیق زندگی غربی، حفظ استقلال اقتصادی کشور و ارتقای استقلال فرهنگی از ضرورت ها و نیاز اصلی جامعه امروز است.
وی بیان کرد: شهدا و آزادگان سرافراز ایران اسلامی با توجه به این اصول، افتخاری بزرگ برای نظام هستند و برای حفظ این ارزش ها از تمام هستی خود گذشتند.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب افزود: باید بگونه ای عمل کرد تا این ارزش های بدست آمده از فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بیش از پیش در جامعه ماندگار شود و گسترش یابد.
سرگرد هزارخانی اضافه کرد که روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان جهان از اصول خدشه ناپذیر نظام اسلامی است.
ارسال نظرات