خبرهای داغ:
سردار همت مدیر اجرایی مجمع رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در دیدار با خانواده شهیدان باباخاص گفت: عزت واقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران نتیجه و حاصل رشادت و فداکاری خون سرخ شهیدان است.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۱۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، سردار ولی الله همت به همراه جمعی از مسئولان شهرستان پاوه روز سه شنبه با مادر شهیدان عبدالغنی و حیدر باباخاص دیدار کرد.
در این دیدار سردار همت با تجلیل از فداکاری های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان، اظهار داشت: صبر خانواده شهدا بزرگ ترین درسی بود که در 8 سال دفاع مقدس به رزمندگان اسلام داده شد و امروز همه ما مرهون صبر خانواده های معظم شاهد هستیم و به برکت خون پاک شهداست که این نظام پا برجاست و بااقتدار است.
وی تأکید کرد: همدلی، حفظ اتحاد و وحدت و پیروی از ولایت فقیه مانع نفوذ دشمن به ایران اسلامی خواهد شد و امروز دشمن از اتحاد بین دولت و مردم در هراس است.
در این دیدار فرماندار پاوه نیز با تجلیل از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده های شاهد بر ادامه راه شهدا تأکید کرد.
پرویز ایده پور با بیان اینکه جوانان نسل فعلی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا هستند، تصریح کرد: ترسیم خاطرات و روحیه رزمندگان به ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس سبب انتقال روحیه جوانان آن زمان به جوانان فعلی جامعه می شود که اثرگذاری مطلوبی می تواند داشته باشد.
در ادامه از مادر شهیدان باباخاص با اهدای لوح قدردانی شد.
ارسال نظرات