رئیس سازمان اموال تملیکی خبر داد

60 خودروی لوکس قاچاق در انتظار صادرات یا انهدام/ امحای سراسری کالای قاچاق فردا انجام می‌شود

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: 60 خودروی لوکس قاچاق پس از طی کردن فرایند قانونی در انتظار صادرات یا انهدام هستند.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۲۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،امین دلیری  با اشاره به اینکه فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح انهدام سراسری کالاهای قاچاق در کشور و نیز در استان تهران انجام خواهد شد، اظهار داشت: این کالاها در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته و مجوز انهدام آن از سوی مراجع قضایی صادر شده است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از 60 خودروی لوکس خارجی که به ظن قاچاق توقیف شده در اختیار این سازمان قرار دارد، تصریح کرد: این خودروها در حال طی کردن فرایند تعیین تکلیف قانونی هستند، تا پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی نسبت به تعیین تکلیف آنها بر اساس ماده 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام شود.

وی با بیان اینکه هنوز مجوز قضایی برای انهدام خودروهای قاچاق صادر نشده است، ادامه داد: در صورتی که تقاضایی برای صادرات این خودروهای وجود نداشته باشد، مجوز انهدام آنها صادر خواهد شد، همچنین در میان این خودروها برندهایی مانند پورشه، بنز و رولز رویز مشاهده می‌شود.

دلیری با اشاره به آیین‌نامه اجرایی ماده 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: این آیین‌نامه 3 مرداد سال جاری ابلاغ شده که مربوط به حوزه فروش، صادرات و انهدام کالاهای قاچاق است.

ارسال نظرات