خادم با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌گویند با مذاکره از جنگ جلوگیری کردیم، افزود: کدام دشمن به خود اجازه می‌دهد در این مقطع که جوانان ما موشک‌های نقطه‌زن تولید می‌کنند با ایران درگیر شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۲۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساری، فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه مباحثی مانند حقوق بشر، حمایت از تروریست و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای از سوی دشمنان انقلاب است، ادامه داد: تقابل جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی با دشمنان بسیار سخت است.

این مسؤول با اشاره به اینکه در چند سال اخیر جهت‌گیری نام‌گذاری‌های سال به‌سمت اقتصاد مقاومتی بوده است، تصریح کرد: اگر در راه تحقق شعار سال تلاش نشود، کشور متضرر می‌شود.

علی خادم در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) ساری، اظهار کرد: دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران شب و روز در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی با بیان اینکه تقابل ایران اسلامی با غربی‌ها ایدئولوژیک است، افزود: ایران اسلامی با غربی‌ها و صهیونیست‌ها از زمان انقلاب تاکنون مشکل داشت و این مشکلات تمامی ندارد.

خادم اوج فشار دشمن را در حوزه اقتصادی دانست و بیان کرد: در حوزه اقتصادی برنامه‌ریزی وجود ندارد.

وی اصل اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق پیدا نکند، خیال دشمن از کشورمان راحت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه منابع علمی ما ترجمه فرهنگ غربی است، خاطرنشان کرد: دشمنان با تغییر تاکتیک به‌سمت گرفتن ماهیت دینی ملت ایران هستند و می‌خواهند افکار جوانان را تغییر دهند.

این مسؤول با بیان اینکه باید تلاش شود تا سبک زندگی مردم اسلامی و دینی شود، افزود: دشمن می‌داند که اقتدار ملت ایران با اقتدار دینی و اسلامی است.

خادم با بیان اینکه اوج چالش‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی است، تصریح کرد: در سطح کلان کشور کسی در مورد شبکه‌های اجتماعی بحث نمی‌کند و اوج آسیب‌ها در جنگ‌افزارهای نرم موبایل، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای وجود دارد.

وی محور اصلی اقتدار و امنیت کشور را شهدا دانست و گفت: دشمن جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد چون آنها می‌دانند ایران دارای قدرت بالای نظامی و نیروی انسانی الهی است.

خادم با بیان اینکه اگر خودسازی‌ها مدام با ما نباشد شیطان ما را بر زمین می‌زند، ادامه داد: در جنگ فرهنگی دشمن باید دفاع و حمله داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید دفاع نرم تعریف شود، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ نرم هویت دینی را از ملت بگیرد و انگیزه دفاع نداشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه هر کدام از شهدا محور اقتدار و امنیت هستند، اضافه کرد: مذاکره کردن و خندیدن محور اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیست.

خادم با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌گویند با مذاکره از جنگ جلوگیری کردیم، افزود: کدام دشمن به خود اجازه می‌دهد در این مقطع که جوانان ما موشک‌های نقطه‌زن تولید می‌کنند با ایران درگیر شود.

وی با اعلام اینکه دشمن جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد، گفت: شهدای مدافع حرم در خارج از مرزها برای ملت ایران و برای دفاع از ناموس اهل بیت (ع) جنگیدند و به‌شهادت رسیدند.

در این مراسم از فعالیت‌های جعفر اصغری قدردانی و وحید دهقان به‌عنوان فرمانده جدید حوزه محمد رسول الله (ص) ساری معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها