به منظور ارتقاء بصیرت سیاسی بسیجیان،پایگاه آسیه(س) حوزه معصومیه(س) از ناحیه روح الله یزد؛اقدام به برگزاری نشست سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛نشست سیاسی به همت مسئول شعبه سیاسی حوزه معصومیه(س) و پایگاه سمیه(س) در محل آن پایگاه برگزار شد. 

در این نشست گلزار از هادیان سیاسی در مورد نفوذ گفت: در زمان رضاشاه خائن روشنفکرانی چون امثال تقی زاده می‌گفتند: برای اینکه پیشرفت کنیم باید از فرق سر تا ناخن پا فرنگی شویم. امروز نیز عده‌ای چون تقی زاده‌ها به‌جای اینکه رفع مشکلات را در داخل جستجو کنند و از ظرفیت داخل کشور استفاده کنند به دنبال ارتباط غرب برای رفع مشکلات هستند و در حال تکرار تجارب شکست‌خورده امثال تقی زاده‌ها هستند. آن‌ها توانایی ملت ایران را در حد تولید "آبگوشت بزماش" می‌دانند و می‌خواهند برای پیشرفت کشور از خارج مدیر وارد کنند.

وی در ادامه افزود: این مسائل حتی اگر به‌صورت ناخواسته باشد دقیقاً در راستای اهداف موردنظر غرب و بخصوص آمریکا است. 

این هادی سیاسی گفت: دوره ارسال یک جاسوس برای نفوذ در کشورها گذشته است و غربی‌ها با شناسایی هم فکرانشان در کشورهای مختلف و حمایت‌های باواسطه و غیرمستقیم از آنان نفوذ خود را در آن کشورها گسترش می‌دهند و از این سربازان بی جیره و مواجب نهایت استفاده را می‌برند. 

وی افزود: بهترین راه مقابله با این نفوذی‌ها بالا بردن بصیرت مردم است و هرچه مردم به مسائل کشور و منطقه آگاه‌تر باشند عمق نفوذ دشمن کمتر خواهد شد. 

در پایان به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.

ارسال نظرات