به مناسبت سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی

دیدار و تقدیر امام جمعه و مسئولین گرمدره با آزادگان و جانبازان در این شهر

به مناسبت سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی ایران، حجت الاسلام حسین رستمی امام جمعه شهرگرمدره، قدس شهردار گرمدره، رییس بنیاد شهید شهرستان کرج، حسین رمضانی مسول ستاد عتبات گرمدره از آزادگان و جانبازان سرافراز در این شهر دیدار و تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۱۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی ایران،  حجت الاسلام حسین رستمی امام جمعه شهرگرمدره، قدس شهردار گرمدره، رییس بنیاد شهید شهرستان کرج، حسین رمضانی مسول ستاد عتبات گرمدره از آزادگان و جانبازان سرافراز در این شهر آقایان، بهنام خراسانی، علی عرب سلطانی، مهندس حاتمی و دکتر رضایی دیدار و تجلیل به عمل آوردند.
 
گفتنی است ، امروز بیست و ششم مرداد سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی است که به نام روزایثار و ایثارگری نامیده شده است.
 
 امروز بهانه ای است که ازاین ایثارگران بی ادعا تجلیل کنیم همانهایی که سلولهای وحشتناک بعثی را با ذکر خدا و رازو نیاز شبانه محل رفت وآمد فرشتگان الهی قرارداده بودند.
 
 عزیزانی که درزیر شکنجه های حقوق بشری صدام و ارباب جنایتکارش  آمریکا با استقامت مثال زدنی خود چهره نیرنگ و فریب مدعیان بشریت را به دنیا اثبات کردند.
 
 به حق باید گفت آزادگان سر فراز ما بهشتیان روی زمین هستند که خداوند متعال  به یمن وجود آنان و شهدای گلگون کفن و رهبری مقام معظم رهبری در ظل توجهات حضرت ولی عصر عج امنیت و اقتدار را به ملت بزرگ ایران عطا فرموده است.

آدینه انتظار این روز بزرگ را به همه آزادگان عزیز بخصوص استان البرز و شهر ولایت مدار گرمدره و آزادگان آن آزاده جانباز علی عرب سلطانی و دکتر رضایی مهندس حاتمی و دیگر آزادگان سرفراز تبریک عرض می نمائیم.
 

 
خبر و عکس:ش چلانیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار