رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین در گفتگو با "بسیج":
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین گفت: جشنواره «طلایه داران هدایت»، ویژه مبلغین و روحانیون، در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
حجت الاسلام محمد کیوانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور ترویج فرهنگ اسلامی، تعظیم شعائر دینی و ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف مردم، برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان اجرا می کند.
 
وی افزود: یکی از فعالیت ها و برنامه های شاخص و تأثیرگذار سازمان تبلیغات اسلامی، استقرار روحانیون در مناطق تبلیغی مورد نیاز است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین تصریح کرد: در همین راستا و به منظور تجلیل از خدمات و فعالیت هاو تلاش های مجدانه روحانیون و معرفی آثار عملکردی آن ها، جشنواره طلایه داران هدایت، برای نخستین بار در شهرستان جوین برگزار می شود.
 
حجت الاسلام کیوانلو بیان داشت: این جشنواره در دو مرحله استانی و شهرستانی برگزار می گردد.
 
وی گفت: در این جشنواره ، ابتکارات و فعالیت های فرهنگی- مذهبی  روحانیون شهرستان، در قالب عکس، بنر و بولتن در سطح شهر به نمایش گذاشته می شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین یادآور شد: مرحله شهرستانی این جشنواره، ۲۷ مرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در محل حوزه علمیه برادران امام خامنه ای جوین برگزار می شود.
 
حجت الاسلام کیوانلو در پایان گفت: نوآوری و خلاقیت در جذب اقشار مختلف به مسجد جهت اقامه نماز جماعت، ابتکار و نوآوری در تعظیم شعائر دینی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، هسته های فرهنگی و گفتمان های دینی، آشنایی مردم با مضرات استفاده از ماهواره، تلاش در نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی ازجمله  محورهای این جشنواره است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها