مرحوم محمدرضا طاهری که در طول زندگی با حمایت از ایتام و نیازمندان و کمک به ترک اعتیاد جوانان همواره در کارهای خیر پیشقدم بود، پس از مرگ نیز با اهدای اعضای خود به زندگی بیماران نیازمند روشنی بخشید.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۰۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
محمدرضا سعیدی شوهر خواهر مرحوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: مرحوم محمدرضا طاهری در اثر عارضه سکته مغزی پنج شنبه هفته گذشته در بیمارستان مشهد به کما رفت.

وی درباره خصوصیات اخلاقی مرحوم طاهری گفت: برادر همسرم بسیار خوش اخلاق و مهربان بود و در میان دوستان و آشنایان شخصیتی محبوب و دوست داشتنی داشت.

وی اضافه کرد: مرحوم طاهری نه تنها به اقوام و آشنایان کمک می کرد بلکه ایتام زیادی را تحت حمایت داشت و در گره گشایی از کار مردم زبانزد خاص و عام بود.

وی با بیان اینکه برادر همسرم در زمینه کمک به ترک معتادان فعالیت های زیادی داشت، تصریح کرد: وی نه تنها به ترک اعتیاد جوانان کمک می کرد بلکه حتی هزینه های خوراک و پوشاک و زندگی برخی از نیازمندان آنان را تا زمانی که شغلی پیدا کنند، تقبل می کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم طاهری علاوه بر حمایت از ایتام و نیازمندان و دغدغه درباره گرفتاری جوانان دربند اعتیاد و کمک به رهایی آنان، در زمینه اهدای عضو هم دغدغه مند بود.

سعیدی افزود: برادر همسرم معتقد بود که اهدای اعضای افرادی که دچار مرگ مغزی شده و امیدی به بهبود آنان نیست، وظیفه ای بر دوش خانواده های آنان است و باید در این زمینه همکاری کنند و خانواده وی نیز که از این عقیده مرحوم آگاه بودند، پس از قطع امید پزشکان از بهبودی و بازگشت به زندگی وی، بلافاصله با اهدای اعضا موافقت کردند.

وی یادآور شد: در وجود برادر همسرم همیشه خیرخواهی و سخاوتمندی موج میزد و با اهدای اعضای این پدر ۴۵ ساله که صاحب ۲ فرزند پسر است، موجبات شادی روحش در آخرت هم فراهم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها