مسئول روابط عمومی و تبیلغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با میلاد امام رضا(ع)

در روز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) برنامه های متنوعی همانند مولودی خوانی در مدح امام هشتم، ایستگاههای صلواتی همراه جشن در تیپ، منطقه مرزی سردشت و در گردانهای امام حسین(ع) زنجان و شهرستانها برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۳۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی و تبیلغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در روز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) برنامه های متنوعی همانند مولودی خوانی در مدح امام هشتم، ایستگاههای صلواتی همراه جشن در تیپ، منطقه مرزی سردشت و در گردانهای امام حسین(ع) زنجان و شهرستانها برگزار شد.

سعید طوماری به ذکر حدیثی از آن حضرت اشاره کرد و افزود: از لذایذ نصیبی برای کامیابی خویش قرار دهید و تمنیات دل را از راههای مشروع برآورید، مراقبت کنید در این کار به مردانگی و شرافتتان آسیب نرسد و دچار اسراف نشوید، تفریح و سرگرمیهای لذت بخش شما را در اداره زندگی یاری می کند و با کمک آن بهتر به امور دنیای خویش موفق خواهید شد.

وی با اشاره به تواضع و فروتنی آن حضرت در زمان خویش با مردم اظهار داشت: در زمان حال حاضر ما باید با الگو گرفتن از آن امام همام همواره در زندگی روزمره خود سعی کنیم با احترام با دیگران برخورد کنیم و در حق همدیگر دعا کنیم و در کارهای خود با استعانت از خداوند منان همیشه و در همه زمان بتوانیم موفق و سربلند باشیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان به فرموده مقام معظم رهبری در مورد امام رضا(ع) اشاره کرد خاطر نشان ساخت: "آنچه در زمان علی بن موسیالرضا(ع) یعنی ولایتعهدی پیش آمد، نشان دهنده این است که وضع علاقه مردم و جوشش محبتهای آنان نسبت به اهل بیت(ع) در دوران امام رضا(ع) خیلی بالا بوده است."

ارسال نظرات
آخرین اخبار