منافقان کوردل نمی‌توانند با گرد و غبار خود چهره نورانی امام را بپوشانند

تمام حوادث منطقه از غده سرطانی صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به این مطلب که تمام حوادث منطقه از غده سرطانی صهیونیستی است، گفت: امروز جریان تکفیری و رژیم صهیونیستی در کنار هم در مقابل جریان بیداری اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مراسم شبی با شهید مدافع حرم از تیپ سرافراز فاطمیون "اسد قربانی" با بیان اینکه شهید اسدالله قربانی در اراک به همراه پدر بزرگش زندگی می‌کرده به دور از خانواده‌اش گفت: پدر این شهید بزرگوار از مزار شریف برای حضور در مراسم فرزندش به اراک آمده است.

وی عنوان مزار شریف را مزار اولیاء خدا دانست و افزود: شهید صارمی و هشت شهید دیگر از فرزندان ایران در مزار شریف به مظلومانه‌ترین شکل به شهادت رسیدند، بیش از 20 درصد شیعیان افغانستان در مزار شریف با حداقل امکانات زندگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هزاران نفر از معترضان چند روز گذشته به خیابان‌های کابل آمدند و اعتراض خود را به طرح دولت برای تغییر مسیر خط انتقال برق از ترکمنستان به کابل را ابراز کردند که متاسفانه نزدیک به 80 نفر در این اعتراضات به شهادت رسیدند و یکی از بانوان خانواده شهید قربانی نیز جزو این شهداست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: شهید قربانی از یک سال قبل برای حضور در جبهه مقاومت اسرار داشته ولی هر بار با مخالفت پدربزرگش مواجه شده بود در نهایت با کسب رضایت پدربزرگ به تیپ فاطمیون می‌پیوندد و در کنار دیگر مدافعان حریم اهل بیت(ع) در سوریه حضور پیدا می‌کند تا اینکه به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

وی افزود: جوانان افغانی و پاکستانی با مشکلات بسیاری برای اعزام به سوریه مواجه هستند با جریانات انحرافی مثل طالبان مواجه‌اند که به شدت مانع اعزام آنان به سوریه می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) در مقابل گرگ‌های خون‌آشام که توسط اسرائیل، آمریکا، آل‌سعود، داعش و... که هر روز تجهیز می‌شوند، با رشادت و مردانگی ایستاده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به لزوم تقویت اعتقادات گفت: امروز امتحان بزرگی برای عالم اسلام، عالم تشیع و دوستداران اهل بیت(ع) و مقاومت به وجود آمده در یک طرف جبهه کفر، استکبار، توطئه‌های شرقی و غربی و جبهه آل‌سعود و جبهه صهونیست‌های جنایتکار و منافقین کوردل است و در سوی دیگر جبهه مردان خدا، جبهه ایمان و فرزندان دلیر امام و رهبری، جبهه جوانان غیرتمند و بابصیرتی است که پا به عرصه جهاد و فداکاری گذاشته‌اند.

وی افزود: امروز همان دشمن سال‌های دوران انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، در سرزمین‌های دیگر جهان اسلام با ترفندها و شکل‌های دیگر در کمین است همه باید در برابر این دشمن خون‌آشام که مدعی دروغین اسلام است آمادگی خود را تقویت کنیم نباید هرگز غافل شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه اگر سوریه و یمن هم حل شود نباید غافل شویم، تصریح کرد: غده سرطانی این جریان در منطقه صهیونیسم‌ها هستند، صهیونیست‌ها و مزدورانشان(آل‌سعود)، داعش دست پرورده آمریکایی‌هاست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: ابوبکر بغدادی در زندان‌های آمریکایی به سر می‌برد و زمانی که آمریکایی‌ها دریافتند ابوبکر بغدادی آمادگی لازم را برای اهداف آنان دارد او را آزاد و تجهیز کردند، از پشت خنجر زدند به واقع این جریان عظیمی که در برابر اسرائیل و صهیونیسم همسو با قدرت پیش می‌رفت توسط آمریکایی‌ها منحرف شد.

وی افزود: همه نیروهای مقاومت باید در مقابل صهیونیست‌ها متمرکز می‌شدند اما امروز در مقابله با داعش در سوریه و عراق در حال نبرد هستند، امروز صهیونیست‌ها از این فرصت بیشترین استفاده را می‌برند؛ با اشغال سرزمین‌های فلسطینی شهرک‌سازی به راه انداخته‌اند رژیم غاصب صهیونیسم به پیش می‌رود و خوشحال هستند از اینکه مسلمانان در مقابل یک قدرت داخلی در دنیای اسلام، جریان آمریکایی سعودی قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هدف تمام حوادث و جریانات منطقه برای این است که مسلمانان و نیروهای انقلابی را سرگرم کنند؛ تصورشان این است که مقاومت سوریه را در هم بشکنند تا بتوانند جبهه مقاومت را نیز در هم بکوبند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: ابوبکر بغدادی را حمایت کردند برای اینکه عراق یکپارچه نباشد، عراق با سوریه و در مقابل آنان نباشد اما یک جریان عظیمی در منطقه وجود دارد که پایگاه این جریان در ایران است و تنه این جریان با عظمت در سایر کشورهای اسلامی نیز وجود دارد.

وی افزود: فرزندان علی(ع) و زهرا(س)، سربازان امام راحل، دلباختگان امام و رهبری، جوانان غیرتمند جهان اسلام در این مقطع از تاریخ با زمان شناسی خود نقش خود را به خوبی ایفا کردند، کوچکترین غفلتی به نفع آمریکا و انگلیس و آل‌سعود است باید ماهیت پلید آل‌سعود مشخص شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید این جریانی که دست دوست نیست و دشمن است ماهیتش برای دنیای اسلام روشن شود، این گرگ‌های خائن باید به جامعه معرفی و همدستی دو طرفه آل‌سعود با اسرائیل و انگلیس و آمریکا که به نام اسلام دست به جنایت علیه مردم مظلوم و بی‌گناه در یمن و پاکستان می‌زنند به جهان معرفی شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به حفظ وحدت و انسجام جهان اسلام گفت: همه در مقابل این جریانات مسئول هستیم، چرا سازمان‌های بین‌المللی مرده‌اند چرا دولت‌های اسلامی در برابر جنایات آل‌سعود و داعش سکوت کرده‌اند، چرا کشورهای عربی اجازه می‌دهند کشوری مثل سوریه پنج سال با خاک و خون دست و پنجه نرم کند یا اینکه عراق باید در اشغال آل‌سعود و داعش قرار گیرد یا مردم بی‌گناه بحرین زیر لگدهای آل‌خلیفه لگدمال شوند.

وی افزود: مجامع بین‌الملل از آل‌سعود حق سکوت گرفته‌اند و در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند، ائتلاف عربی معنایش دروغ است همه خیانت به آرمان‌های مردم فلسطین، اهل بیت(ع) و حریم آل‌البیت(ع) است اما امروز با بیداری و آگاهی که جوانان ما دارند در دام دشمن نمی‌افتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شبکه بی بی سی با القاهای غلط و اقدامات شیطنت‌آمیز خود جوانان ما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، جوانان ما بایستی دعوت علی اکبر(ع) را لبیک بگویند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی شهادت را بالاترین درجه دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که امام راحل راه شهادت را برایمان هموار کرد، افتخار می‌کنیم به اینکه امام راحل راه عشق به شهادت، راه عزت و اقتدار، راه کربلا و راه شرف و مجاهدت در مقابل صهیونیست‌ها و اسرائیل، راه مردانگی و فتوت را به ما آموخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسانی تصور می‌کنند که می‌توانند چهره خورشید امام راحل را با گرد و غبار خود بپوشانند بایستی گفت ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری مگر می‌شود کفار کوردل چراغ نورانی امام را خاموش کنند، چراغ نورانی امام برای هزاران سال دیگر هم در عالم خواهد درخشید و راه امام و عظمت امام هر روز سراسر جهان اسلام گسترده‌تر خواهد شد، دشمنان کوردل در راس آنان انگلیس‌ها، بی‌بی‌سی نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار