خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: آزادگان سفیرهای شایسته و بزرگ انقلاب اسلامی در زندان های رژیم بعثی عراق بودند که رشادت و صبر را معنا کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز ورود اولین گروه آزادگان به خاک میهن که در حسنییه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: آزادگان سرافراز با وجود سختی های زیادی که متحمل می شدند هرگز دست از اعتقادات خود برنداشتند.
وی افزود: آزادگان باعث سربلندی و افتخار نظام هستند که قلب امام (ره) را و دل ملت را شاد کردند تا پس از سال ها اسارت با سربلندی و عزت به کشور بازگردند.
سردار ریحانی یادآور شد: استان کرمانشاه نیز بیش از یک هزار و 700 آزاده سرافراز دارد که بین 130 تا 140 نفر آن ها در همان دوران اسارت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه تصریح کرد: 26 مرداد روزی بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ این انقلاب است که هم پاوه آزاد شد و هم آزادگان به میهن بازگشتند.
وی گفت: بسیاری از آزادگان عزیزی هم که به شهادت رسیدند پیکر مطهرشان به کشور بازنگشت و برای همیشه جاودانه شدند.
سردار ریحانی در پایان خدمتگزاری به آزادگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار بزرگ آن ها با هیچ جنبه مالی نمی تواند جبران شود اما مسوولان باید با تمام وجود در رفع نیازهای آن ها تلاش کنند.
ارسال نظرات