توصیف سرلشکر صفوی از شهید «حاج حبیب لکزایی»

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید لک‌زائی خصوصیات منحصربفردی داشتند به طوریکه اندیشه و تفکر ایشان اندیشه قرآن و در چارچوب اسلام ناب محمدی بود.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۰۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  شامگاه دوشنبه (25 مرداد ماه)  سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان لک‌زائی دیدار کردند.
 
 
در این دیدار سرلشکر صفوی به تشریح ویژگی‌های سردار شهید  لک‌زایی پرداخت وبیان کرد: سردار شهید حاج حبیب لک‌زائی از جمله گوهرهای نابی است که به‌رغم محدودیت‌های ناشی از جانبازی، خدمت صادقانه و خالصانه به انقلاب و نظام اسلامی را به کارنامه درخشان حماسه‌آفرینی خود در هشت سال دفاع مقدس افزود. شهید لک‌زائی خصوصیات منحصربفردی داشتند به طوریکه اندیشه و تفکر ایشان اندیشه قرآن و در چارچوب اسلام ناب محمدی بود.
 
وی افزود: سردار شهید لک‌زائی نسبت به امام و مقام معظم رهبری وفادار بوده و تابع فرمان این عزیزان بودند. بدن ایشان پر از ترکش بود اما با وجود این همه ترکش هیچگاه ناله و گلایه نمی‌کردند که نشان از صبوری این بزرگوار دارد.سردار شهید لک‌زائی انسانی مخلص، شریف، مردمدار و صاحب نفوذ کلام در بین اقشار مختلف مردم بودند. شهید لک‌زائی از قبل از انقلاب تا لحظه شهادت عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند، ایشان همه توان و جان و زندگی و فرزندان خود را برای خدمت به امنیت و دفاع از منطقه به کار گرفتند.
 

 
حاج حبیب لکزایی در کنار سردار شهید حاج حسین همدانی
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه سردار لک‌زائی مدت 10 سال در زابل فرمانده سپاه زابل بودند، گفت: با اینکه در آن زمان امکانات زیادی هم نداشتند اما عملکردشان بسیار مطلوب بود و در کارنامه خود یک نقطه تاریک هم ندارد.
 
سردار شهید اسلام «حاج حبیب لک‌زایی»، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر سال 1391، در سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ و دوری از یاران شهیدش، در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت،‌ به شهادت رسید
 
همسر سردار شهید لک‌زائی مادر شهید مسلم لک‌زائی و خواهر شهیدان حسینعلی و نعمت‌الله پیغان است که به دست تروریست‌های کوردل به فیض شهادت نائل آمده‌اند./م
 
ایسنا
ارسال نظرات