فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن:

الگوی جوانان آزادگانند که ارزشهای اسلامی را در اسارت دشمن حفظ کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن گفت: آزادگان به عنوان الگویی برای نسل نوجوان و جوان ما هستند که ارزشهای انقلاب اسلامی را در اسارت دشمن حفظ کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۴۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی محبی نجم آباد در مراسم تجلیل از آزادگران شهرستان بردسکن ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان، اظهار داشت: آزادگان اسوه های صبر و استقامت به عنوان الگویی برای نسل نوجوان و جوان ما هستند. 

وی با بیان خاطره ای از هوشمندی و رعایت اخلاق اسلامی اسرای ایران در سرزمین دشمن، گفت: آزادگان ما در اسارت بر حفظ ارزشهای اسلامی پایبند بودند و پیام انقلاب اسلامی را با رفتار و اخلاق پسندیده خود به جهان صادر کردند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در پایان از فرماندار بردسکن و کلیۀ مسئولین که سپاه شهرستان را در بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به ایران عزیز یاری کردند، تشکر و قدردانی کرد. 

این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی، ادارۀ آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن، شهرداری و شواری اسلامی انابد و شهرآباد، مجمع امور صنفی، ادارۀ صنعت معدن و تجارت، ادارۀ اوقاف و امور خیریه و جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد. 

آزادگان عزیز با در دست داشتن پرچم سرافراز جمهوری اسلامی ایران و با ادای احترام به مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، مسیر را تا گلزار شهدای دفاع مقدس با اتوبوس طی کردند.

مراسم با استقبال فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان بردسکن همراه با دیگر مسئولین از آزادگان در محل فرهنگسرای مهر خاتم الانبیاء(ع) و همراه با استقبال خانوده های معزز این عزیزان و مردم در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار