5 مطالبه مهم فرماندار نمین از وزیر ارتباطات

در سفر وزیر ارتباطات به شهرستان نمین، فرماندار این شهرستان تحقق 5 مطالبه مهم مردم را از وی خواستار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۴۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو سفر یک روزه خود به استان اردبیل در شهرستان نمین حضور پیدا کرد.

در این سفر دکتر محمود واعظی با حضور در مسجد جامع نمین با مردم دیدار کرده و به ایراد سخنرانی پرداخت.

پیش از این فرماندار نمین ضمن خیر مقدم گویی به وزیر و هیئت همراه، پنج مطالبه مهم مردم شهرستان را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرده و خواستار دستور ویژه وزیر ارتباطات تحقق آنها و مرتفع شدن مشکلات شد.

فرهاد عبدالعلی پور در سخنان خود اظهار کرد: با توجه به وجود دانشکده های مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، امیدواریم با ایجاد شعبه پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و معرفی شهرستان به عنوان پایلوت این پژوهشکده موافقت شود.

فرماندار نمین دومین مطالبه مردم را صدور دستور تسریع در راه اندازی اینترنت نسل سوم 3Gو نسل چهارم4Gدر سطح شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: روستاهای فاقد پوشش آنتن در سطح شهرستان به خصوص در بخش عنبران و نقاط مرزی نیازمند تقویت و اصلاح آنتن دهی تلفن همراه بوده که تحقق این امر نیز نیازمند صدور دستور از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار صدور دستور تسریع در راه اندازی اینترنت پرسرعت و بستر تلفن ثابت در روستاهای فاقد اینترنت شد.

عبدالعلی پور در آخرین در خواست خود با توجه به داشتن بیش از 60 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و سابقه تاریخی مراودات گمرکی، خواستار صدور دستور پیگیری ایجاد گذرگاه مرزی چمدانی ما بین منطقه میناباد این شهرستان با شهر لیریک کشور جمهوری آذربایجان شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار