رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:

رسانه ها امروز از مهمترین عوامل تاثیرگذار در دنیا هستند

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در دنیای امروزی رسانه ها یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در جهان به حساب می آیند و قدرت های جهان با استفاده از همین ابزار در حال شخصیت سازی هستند.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۵۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج ،حسن موحد در گردهمایی بسیجیان اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  دشمنان نظام در شرایط کنونی هجمه وسیعی علیه نظام و انقلاب اسلامی به راه انداخته که رسانه های داخلی باید به مبارزه و مقابله با آن ها بپردازند.

وی ادامه داد: رسانه های داخلی باید با تشکیل جبهه ای واحد در برابر فشار رسانه های بیگانه که هدفی جز ناامید کردن مردم و وارونه جلوه دادن حقایق را ندارند ایستادگی کنند.

موحد خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه با هدف تشکیل جبهه واحد خبرنگاران در برابر رسانه های بیگانه تشکیل شده و خوشبختانه در مدت زمانی که از تشکیل آن می گذرد نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تا این سازمان بتواند بیش از پیش در جهت هدف اصلی خود که همان تشکیل جبهه واحد رسانه ای در برابر دشمن است، گام های موثرتری بردارد.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار گفت: شهید صارمی الگویی جامع و کامل برای تمامی خبرنگارهایی است که تا پای جان برای آرمان های خود و دفاع از آنها ایستادگی کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهیدان "حجتی"و " چقازردی" و خبرنگاران عضو بسیج رسانه تجلیل شد.


ارسال نظرات