رئیس هیأت تکواندو نیر :

حضور برگزیدگان مسابقات قهرمانی تکواندو شهرستان نیر در المپیاد استانی

مسابقات قهرمانی تکواندو شهرستان نیر با معرفی نفرات برتر جهت شرکت در المپیاد ورزشی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۶۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، صالح زاده رئیس هیأت تکواندو شهرستان نیر گفت: این مسابقات در دو ردهسنی نونهالان و خردسالان با حضور ۵۰ ورزشکار در سال تخصصی شهدا برگزار شد.

صالح زاده افزود: نفرات برتر این دوره مسابقات به المپیاد ورزشی زیر ۱۶سال که شهریورماه در استان اردبیل برگزار خواهد شد راه پیدا کردند.

وی گفت: خوشبختانه در شهرستان نیر پتانسیل های خوبی وجود دارد دارد که ما باید با برنامه ریزی های درست و به موقع از مدارس ابتدایی و باشگاه های ورزشی شروع به استعدادیابی کنیم تابرای پیشرفت افراد علاقمند و بااستعداد قدم های مفیدی را برداریم.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان نیر با اشاره به اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران رقابت تنگا تنگی داشتند گفت: بعد از دو روز رقابت تنگاتنگ در رده سنی نونهالان در وزن سوم خانم صبا رضاپور، وزن چهارم خانم نسترن فرهادی، وزن پنچم مریم برومند، وزن ششم مهسا عبدی و در رده سنی خردسالان هم به ترتیب در وزن های اول تا چهارم خانم ها مینا زرین کلاه، زینب ندیری، آیناز سجودی، شبنم فاتحی با مربی گری خانم اعظم بیژنی به عنوان افراد راه یبابی به المپیاد ورزشی معرفی شدند.

صالج زاده گفت: تکواندو از جمله رشته هایی است که در شهرستان نیر علاقه مندهای زیادی دارد که این مسابقات قدمی برای کشف افراد برتر و پرورش استعدادهای برتر جهت حضور در مسابقات کشوری و حتی آسیایی است.

وی گفت : بدون شک در صورت بها دادن به این نونهالان و خردسالان می توانیم شاهد پیشرفت روز افزون این عزیزان و کسب مدال و عنوان های مختلف برای کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار