دانشگاه پیام نور نیر بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۶۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، جلال جمالی رییس دانشگاه پیام نور نیر از آغاز ثبت نام در دانشگاه پیام نور به صورت پذیرش بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی خبر داد.

وی افزود: ثبت نام بدون آزمون (صرفا با سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور از 23 مرداد ماه آغاز گردیده و تا 28 ام این ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول دانشگاه پیام نور نیر گفت: در دانشگاه پیام نور واحد نیر دفاتر مشاوره تحصیلی و امکانات رایگان اینترنتی جهت ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد و حداقل مدرک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی است.

دانشگاه پیام نور نیر در زميني به مساحت 21591 متـر مـربع و زيـر بنـاي 2350 متر مربع داراي 10 کلاس درس و چهار آزمايشگاه و اتاق هاي اداري در دو طبقه احداث شده است.

هم اکنون در این واحـد دانشگاهی 10 رشته محل شامل (اقتصادکشاورزيکد 18463، مديريت بازرگاني کد18467، حقوق کد 15216، حسابداري کد 18464، جغرافيا کد 15215،علوم اقتصادی کد 18466، فلسفه و کلام اسلامی کد 15217، پژوهشگر اجتماعیکد15214، مدیریت دولتی کد 18468 وروانشناسی کد 18465)دایر است،

این واحد دانشگاهی علاوه بر خدمات آموزشی اعضای هیأت علمی، در هر نیمسال تحصیلی از مدرسین مدعو نیز در امر تدریس در رشته های مختلف بهره مند می شود.

با توجه به پتانسیل موجود در سطح شهرستان نیاز به گسترش تحصیلات تکمیلی در این شهرستان کاملاً محسوس بوده که در این راستا اقدامات اساسی انجام شده است.

تجهیز آزمایشگاههای جغرافیا و کشاورزی و فیزیک با تخصیص اعتباری کافی و تجهیز دانشگاه به وسایل سمعی و بصری جهت آموزش بهتر دانشجویان از دیگر عملکرد های آموزشی این واحد دانشگاهی است.

این دانشگاه داری هسته کار آفرینی، کانون های فرهنگی و هنری و انجمن های علمی فعال بوده و زمین چمن فوتبال دانشگاه نیز جهت استفاده و رفاه حال دانشجویان در محوطه احداث شده است.

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نیر :
1-
وام شهریه قرض الحسنه برای تمامی دانشجویان
2-
داشتن منابع درسی جامع و کامل
3-
عدم نیاز به حضور اجباری در کلاس
4-
برگزاری کلاسها با تکنولوژی IPTV
5-
امکان تحصیل همزمان در دو رشته
6-
اعطای مدرک معتبر و مورد تاًیید وزارت علوم
7-
تسهیل در انتقال به سایر مراکز و و احدها
8-
تسهیل در تغییر رشته
9-
پذیرش بالای فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر و کسب رتبه های برتر در کنکور کارشناسی ارشد توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان این واحد.

ارسال نظرات