فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از آزاد سازی فرد ربوده شده مینابی در شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان–منطقه لاشار خبرداد.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۹۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به گروگانگیری های اخیر در این شهرستان گفت: سپاه ناحیه میناب پس از درخواست شورای تامین در تاریخ ۴ مرداد ماه مبنی بر ربوده شدن فردی با هویت"د–ح” شناسایی و پیگیری جهت آزاد سازی نامبرده را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: طبق هماهنگی با دادستان شهرستان و با همکاری عوامل اطلاعاتی قرارگاه قدس جنوب شرق ظرف یک هفته کار اطلاعاتی منجر به آزاد سازی و دستگیری ۲ فرد مظنون دراین رابطه شد.

سرهنگ سهرابی اختلاف حساب ملکی را علت این گروگانگیری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به جلسات انجام شده با حضور برخی از بزرگان قبایل استان کرمان و سیستان و بلوچستان این اختلافات رفع و منجر به آزادی فرد ربوده شده گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تصریح کرد: در یک اقدام اطلاعاتی فرد ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان شهرستان فنوج منطقه لاشار از دست گروگانگیر ها آزاد شد.

وی از دادستان و شورای تامین و فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و همچنین بزرگان قبایل استان کرمان و سیستان بلوچستان از همکاری های اخیر مبنی بر ازاد سازی فرد ربوده شده این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات