فرمانده حوزه ولیعصر(عج) کاکی شهید رجایی شهرستان دشتی استان بوشهردرآیین اختتامیه اردوهای جهادی گفت: مسوولان کشور باید با تاسی به شهید رجایی اندیشه جهادی را به گفتمان غالب کشور تبدیل کنند و تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی حاکمیت مدیریت و تفکر جهادی در ارکان دولت است .
کد خبر: ۸۷۲۸۵۲۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  عبدالله اسکندری فرمانده حوزه ولیعصر(عج) کاکی شهرستان دشتی در آیین اختتامیه اردوهای جهادی در سخنانی خدمت به اقشار محروم و مستضعف جامعه را از اهداف نهضت امام(ره) دانست و گفت: از بایسته های نظام مکتبی، رسیدگی به حقوق توده های مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه است و این ادای تکلیف و انجام وظیفه در راستای کسب رضایت الهی است .

وی حمایت از انقلاب اسلامی را همچون نهضت انبیا بر دوش طبقات محروم و مستضعف دانست و تصریح کرد: به شکرانه ی این حمایت همه جانبه باید زبان گویای کسانی بود که نه زبان حکایت دارند و نه قلم شکایت، و اینان طبقات محروم جامعه هستند .

اسکندری اردوهای جهادی را در زمره بهترین و پرثمرترین اقدامات در حوزه بسیج و محرومیت زدایی دانست و افزود: تحقق عدالت و کارآمدسازی نظام از اهداف اصلی اردوهای جهادی است که علاوه بر امید دادن به مردم، باعث تقویت رابطه آنان با نظام اسلامی می شود .

فرمانده حوزه ولیعصر(عج) کاکی " شهید رجایی" را سمبل یک مدیر جهادی دانست و تصریح کرد: مسوولان کشور باید با تاسی به شهید رجایی حرکت جهادی و اندیشه جهادی را به گفتمان غالب کشور تبدیل کنند و تنها راه برون رفت کشورازمشکلات اقتصادی حاکمیت مدیریت و تفکر جهادی در ارکان دولت است .

وی جهاد علمی را لازمه نظام آموزشی کشور دانست واضافه کرد:  امروز خدمت جهاد گونه و انقلابیست که می تواند ایران اسلامی به قله های رفیع پیشرفت برساند .

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات