فرمانده سپاه ناحيه ايوان: به بركت خون شهداي جهادگر و پاسدار تعامل سپاه و جهاد سازنده و ناگسستني است.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۲۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسين فولادي فرمانده سپاه ناحيه ايوان در كارگروه علمي كردن كشاورزي شهرستان ايوان گفت: به بركت خون شهداي جهادگر و پاسدار تعامل سپاه و جهاد سازنده و ناگسستني است.




وي ادامه داد : به مثابه جبهه و دفاع مقدس اين دو نهاد خدمتگزار همواره در كنارهم بوده و زمينه تعاملات سازنده بين هردو مجموعه فراهم شده است.



سرهنگ فولادي ميزان اعتبار تخصيص يافته به اقتصاد كشاورزي شهرستان را 180000000 تومان اعلام كرد و گفت : سپاه ناحيه ايوان تمركز خود را بر قطب صنايع تبديلي در عرصه شيره انگور و كشمش قرارداده و در اين كار مصمم است.



وي همچنين به توسعه محصولات سالم در شهرستان اشاره و تصريح كرد: گوشه اي از مشكلات ناباروري زوجين به بحث محصولات شيميائي برميگردد و نيازمند بررسي است.



مهندس عباس سرتنگي، مدير جهاد كشاورزي شهرستان ايوان، داربستي كردن باغات و مزارع انگور را از اولويت هاي اول كشاورزان بيان كرد و گفت : مجموعه جهاد كشاورزي از برنامه هاي سپاه در زمينه اقتصاد مقاومتي استقبال و همراهي مهندسين معين طرح بسيج همگام با كشاورز در اين راستا است ، بايد در صنعت كشاورزي شهرستان تحول صورت گرفته و نمود آن بصورت برجسته باشد.



مديرجهاد كشاورزي كانال كشي مزارع و باغات را ضروري دانست و ادامه داد: با ارائه تسهيلات اقتصادي و كمك به كشاورزان مي توان گامهاي بلندي براي تحقق چشم انداز اقتصادي كشور برداشت.
بسیج سازندگی 
ارسال نظرات