نماینده مردم رودسر در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

اراده ای برای مقابله با پدیده شوم زنان خیابانی وجود ندارد

نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: وزیر کشور و مسئولان مربوطه مسئول ساماندهی و رفع پدیده ناگوار زنان خیابانی هستند اما اراده ای وجود ندارد که این مسئله مدیریت، ساماندهی، علت یابی و با آن مقابله شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۴۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

اسد الله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضلات اجتماعی و آسیب های ناشی از آن در سطح جامعه بیان داشت: متأسفانه زنان خیابانی در بیشتر نقاط جامعه مخصوصاً تهران ظاهر می شوند.

وی افزود: وزیر کشور و دیگر مسئولان مربوطه مسئول ساماندهی و رفع پدیده ناگوار و شوم زنان خیابانی هستند اما باید گفت در این خصوص اراده ای وجود ندارد که حدأقل این مسئله مدیریت، ساماندهی، ریشه یابی و علت یابی و با آن مقابله شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: در رابطه با معضلات اجتماعی باید به اصل قضیه پرداخته شود که شاهد پدیده ناگوار زنان خیابانی نباشیم اما حالا که این معضل را شاهدیم باید همه مسئولان و مردم دست به دست هم دهند تا این آسیب ها که چهره شهر را هم بسیار زشت کرده به حدأقل برسد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشور ما کشوری اسلامی و انقلابی است و با توجه به اهداف و قانون اساسی باید شرایطی را فراهم کنیم که عموم مردم از رفاه اجتماعی برخوردار شوند و ثروت و امکانات به صورت عادلانه میان آنها توزیع شود.

عباسی یادآور شد: البته فضای فرهنگی جامعه هم باید به سمتی برود که در افکار و تقویت اعتقادات افراد تاثیر بگذارد؛ متأسفانه گاهی اوقات متولیان فرهنگی کشور هم هم پوشانی و همکاری با یکدیگر ندارند که این خود موجب به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار