خبرهای داغ:
همایش بزرگ مردمی ابر فیاض با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برای شب سوم درزمین اسکیت پارک ملت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۵۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی  رییس شورای شهر  قزوین و از آزادگان  دفاع مقدس  گفت: آزادگان نماد استقامت  فرزندان ایران زمین  در سرزمین دشمن بودند،  و همه ما با  ورود  سردار آزادگان  حاج اقای ابوترابی یک روحیه خاصی پیدا کردیم و اگر تاثیرات این  شخص بزرگوار  نبود و امید به رهایی  را در بین آزادگان ترویج  نمیکردند بی شک  50 در صد از اسرا نمی توانستند آن شرایط سخت را تحمل کنند و هرگز به وطن باز نمی گشتند.
 فصیحی رامندی در ادامه افزود:  ما اعتقاد راسخ به خدا داشتیم  اما  دو نشان الهی  ما را مقاوم تر می کرد، یکی پیروزی رزمندگان  و دیگری  دیدار ما با امام راحل  پس از آزادی و باز گشت به وطن بود و اسارت ابوترابی  برای اسرا یک نعمت بود و جبهه ناب با سیره اهل بیت در دل بعثی ها و ازادگان  سازماندهی کرده بود  و آن قدر تاثیر گذار بود که دوست و دشمن و بعثی ها هم احترام خاصی برایش قایل بودند.
 وی  تاثیر رحلت امام بر روحیه اسرا  را  بسیار سخت و شکننده توصیف کرد و افزود:  ما با تعجب دیدیم  که پست های نگهبانی را دو برابر کردند و سیستم حفاظتی و امنیتی را تشدید کردند  من گفتم : بچه ها  انگار حادثه ای رخ داده است! که یک  باره از طریق  بلندگوی اردوگاه  اعلام کردند: امام مستضغفان به ملکوت اعلی پیوستند، با شنیدن خبر ارتحال امام زانو های ما سست شد و یک بهت عجیبی  اردوگاه را فرا گرفت.
وی با بیان خاطراتی از زیارت اباعبدالله گفتند: وقتی با لباس اسارت ما را  به زیارت بردند، گفتم خدایا شما خواستی با لباس اسارت به آرزویم برسم و زیارت ابا عبدالله را قسمت من کردی ،آنجا بود که برای امام ، 36 میلیون ایرانی و تمام حاجتمندان و درد مندان  در ایران دعا کردم و این از خاطرات بنده دردوران اسارت بود که هرگز فراموش نخواهم کرد.


1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها