اصحاب رسانه و مطبوعات شاهرود در حاشیه نشست خبری یا فرمانده سپاه شاهرود از مجموعه ورزشی این نهاد بازدید كردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۷۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، خبرنگاران جراید و رسانه های شاهرود از مجموعه ورزشی سپاه شاهرود که در جوار ناحیه مقاومت بسیج سپاه احداث شده است بازدید نمودند.

در این بازدید خبرنگاران به اتفاق فرماندهی و جانشین و سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود از استخر در دست ساخت،سوله صالحین و زمین چمن مصنوعی و سوله ورزشی بازدید کردند.

در این بازدیدها سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود با اشاره به استخر مجموعه ورزشی سپاه گفت: این استخر از سال 78 کلنگ زنی شده و اعتبار تخصیص به آن 700 میلیون تومان بوده که تاکنون 450 میلیون تومان هزینه شده و بالغ بر 50 درصد از عملیات اجرایی آن پایان یافته است.

وی افزود: این استخر با زیر بنای 1440متر مربع احداث شده و پیش بینی بودجه تکمیل آن 2 میلیارد تومان است که تلاش داریم این بودجه را با پیگیری های مختلف جذب و یک تا دو سال آینده این استخر را به بهره برداری نهایی برسانیم تا عموم مردم و بسیجیان از آن بهره مند شوند.

یارمحمدی با اشاره به سوله صالحین گفت: این سوله با اعتبار 120 میلیون تومان ساخته شده که کاربری فرهنگی ورزشی و آموزشی دارد و از این سوله ها 4 تای دیگر در سطح شهرستان هر کدام با اعتبار 130 میلیون تومان احداث شده و مورد استفاده بسیجیان قرار می گیرد.

در این بازدیدها همچنین اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان در مسابقه دارت نیز شرکت نمودند که به سه نفر برتر هدایایی از طرف تربیت بدنی سپاه شاهرود اهدا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها