خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان جاجرم

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به منظور برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان با حضور ائمه جمعه وفرمانده ناحیه جاجرم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۹۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به منظور برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان  با حضور ائمه جمعه وفرمانده ناحیه جاجرم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون فرماندار که ریاست جلسه را بر عهده داشت ضمن عرض خیر مقدم  و تقدیر و تشکر به مسئولین شرکت کننده در جلسه گفت: یادواره شهدای شهرستان جاجرم28 مرداد  برگزار می شود که  به یک برنامه ریزی منسجم برای بهتر برگزار کردن مراسم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه شهدا ذخیره عالم بشریت هستند و مسیر تکامل الهی را احیا کردند.گفت باور ما این است شهدا زنده اند و نظاره گره اعمال و رفتار ما هستند از خداوند منان درخواست می کنیم که  بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم. وی در انتها از تمام مسئولین درخواست کرد بسیج بشوند و به بهتر برگزار شدن مراسم کمک کنند.

امام جمعه شهرستان جاجرم ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت باید سعی کنیم  سرمایه ها را غنیمت بشماریم و کمال استفاده را ببریم  شهدا و جانبازان سرمایه نظام هستند و ما باید تلاش کنیم که از این سرمایه استفاده کنیم. و نباید این سرمایه جنبه تشریفاتی داشته باشد و نباید استفاده سیاسی از آن کنیم. وی هچنین ادامه داد در زمان دوران دفاع مقدس صحبت از سیاست و جناح و گروه نبود فقط حفظ اسلام و تمامیت ارضی کشور و لبیک به ولایت بود.

حجت الاسلام و المسلین موسوی گفت: هدف از اجرای برنامه یادواره شهدا تبیین زندگی و اخلاق و سبک زندگی شهداست تا نسل جدید را با آن آشنا کنیم. و ادامه داد مهمترین ویژگی شهدا اخلاص آنهاست شهدا برای خدا و دین خدا رفتند باید سعی کنیم این ویژگی را جامعه عمل بپوشانیم.

وی در انتهای با اشاره به ورود  نماینده ولی فقیه استان حجت الاسلام یعقوبی به شهرستان که اولین سفر شهرستانی خود را به عنوان نماینده رسمی مقام معظم رهبری به این شهرستان می آیند گفت بنابراین برنامه استقبال مردمی را هم داریم که انشالله به گرمی صورت بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم سرگرد اکبری با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت  توفیقی نصیبمان شده است که در این مسیر گام بر داریم.  وی ادامه داد از ابتدای سال جلساتی را با این موضوع برگزار کردیم و محتوای برنامه بسته شده  و برنامه ریزی و انعکاس رسانه ای انجام گرفته است. و این جلسه پشتیبانی است که بتوانیم از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم.

 سرگرد اکبری با بیان اینکه ادارات هم در اطلاع رسانی و فضا سازی در ادارات همکاری کنند گفت ما برای مراسم برآورد  حضور حداقل 3500 نفر را داریم که نیازمند پشتیبانی است. وی همچنین از متمایز یودن برنامه ریزی این مراسم نسبت به سال های گذشته اظهار داشت مراسم ویژه ای داریم و  گروه فرهنگی هنری ققنوس از مشهد و  گروه هنرمندان بسیج استان را دعوت کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها