مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه اردبیل خبر داد:
بنا به درخواست مکرر مردم سطح استان، تعداد برنامه آبروی کوچه ها؛ افتخار محله ها ، از 20 برنامه به 44 برنامه افزایش یافت که با همکاری گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در سال جاری از شبکه سبلان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۹۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان در خصوص عملکر حفظ آثار و گروه تلویزیونی سپاه استان اردبیل اظهار داشت: گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از سال های پیش فعالیت خود را با برنامه ای به نام علمداران آغاز کرده است و از سال 94 نیز برای حفظ آثار سپاه استان برنامه هایی در نظر گرفته شد که از جمله آن می توان برنامه آبروی کوچه ها؛ افتخار محله ها اشاره کرد که با همکاری گروه تلویزیونی سپاه استان اردبیل در حال فعالیت است.

علیرضا حسن زاده با شاره به فعالیت و برنامه های تولید و پخش شده در سال 94 اشاره کرد و گفت: برای سال 94، 20 برنامه تلویزیونی در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با همکاری اکیپ تخصصی تلویزیونی سپاه استان اردبیل تولید و از شبکه سبلان اردبیل پخش شد.

وی تصریح کرد: این برنامه بر اساس نواحی شهرستان های استان دسته بندی شده بود که برای نواحی بزرگ 3 برنامه تولیدی و برای نواحی نسبتا کوچک 1 برنامه تولیدی در نظر گرفته بودیم که به مرحله تولید و پخش رساندیم.

حسن زاده در خصوص اجرای برنامه آبروی کوچه ها؛ افتخار محله ها چنین بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان اردبیل در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اقدام به تولید چنین برنامه ای کرد که خوشبختانه نتیجه بسیار خوبی را شاهد شدیم، چرا که با تولید و پخش این برنامه توانستیم خصوصیاتی که شهدای سطح استان اردبیل داشتند را برای عموم مردم به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به برنامه های تولید و پخش در سال 94 گفت: سال گذشته 4 برنامه در اردبیل، 2 برنامه در پارس آباد، 3 برنامه در مشگین شهر، 3 برنامه در گرمی، 3 برنامه در خلخال، 1 برنامه در بیله سوار، 1 برنامه در اصلاندوز، 1 برنامه در نمین، 1 برنامه در نیر و 1 برنامه در کوثر تولید کردیم که جمعا 20 برنامه تولیدی را در سال 94 به مرحله پخش رساندیم.
 
حسن زاده ادامه داد: برای سال95 نیز 11 برنامه در اردبیل، 4 برنامه در پارس آباد، 5 برنامه در مشگین شهر، 5 برنامه در گرمی، 5 برنامه در خلخال، 5 برنامه در بیله سوار، 3 برنامه در اصلاندوز، 1 برنامه در نمین، 1 برنامه در نیر، 1 برنامه در سرعین و 3 برنامه در کوثر تولید و پخش خواهد شد. 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه افزود: در راستای اقدامات و تعامل حفظ آثار با گروه تلویزیونی سپاه در تولید و پخش برنامه آبروی کوچه ها؛ افتخار محله ها مخاطبان زیادی از سطح استان پیگیر این برنامه بودند که بر همین اساس بنا به درخواست مکرر مردم سطح استان در خصوص افزایش تعداد برنامه، برای سال جاری 44 برنامه تولیدی در نظر گرفته ایم که همچنان در مرحله تولید هستیم.

وی تصریح کرد: بعد از انجام مرحله تولیدی و هماهنگی های لازم در خصوص زمان پخش، روزهای پنجشنبه بصورت هر دو هفته یکبار از برنامه علمداران گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل از شبکه سبلان تا پایان سال پخش خواهد شد.

علیرضا حسن زاده در پایان گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل از همکاری معاونت روابط عمومی و گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و همچنین اداره صدا و سیمای مرکز اردبیل جهت همکاری در تولید و پخش برنامه تلویزیونی آبروی کوچه ها؛ افتخار محله ها قدردانی کرد.

 سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات