ولی داداشی گفت: در مناطق مرزی کشورمان، مردم به بن بست اقتصادی رسیدند، خواهشی که از آقای رییس جمهور داریم واقعیات اقتصادی را با جزییات آمار بدهند.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۰۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

ولی داداشی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تناقضات آماری که در بخش دولت ارائه شده است رشد اقتصادی 4.4 با تعطیلی کارخانجات در تضاد است و این تناقضات آماری چه آسیب هایی برای اقتصاد کشورمان ایجاد خواهد کرد اظهار داشت: تناقضات آماری ناشی از این است که رییس جمهور، آمار کل کشور را اعلام می‌کند در حالی که آمار باید جزئیات داشته باشد. 

وی افزود:مثلا با همین آمار دولتی اگر بخواهیم جزئیات را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید در بعضی استان‌ها رکود اقتصادی شدید وجود داردو در بعضی مناطق ورشکستگی و بسته شدن کارخانجات را می‌بینیم. 

وی با بیان اینکه آمار اقتصادی برای فعالان اقتصادی ناامید کننده است افزود: آنهایی که دچار رکود شدند و آمار رشد اقتصادی 4.4 درصد را از زبان آقای رییس جمهور می‎شنوند روحیه اقتصادی را پایین می‌آورد چون با واقعیت اقتصادی شان مطابقت نمی‌کند.

داداشی در ادامه گفت: آقای رییس جمهور آمار کلی می‌دهد و بلاخره جزییات اقتصادی را در نظر نگرفتند، ایکاش آمار جزیی را هم در نظر می گرفتند.

عضو کمیسیون اصل 90 خاطر نشان کرد: مناطقی که دچار رکود اقتصادی هستند فراوان هستند و از آقای رئیس‌جمهور خواهش می‌کنیم جزئیات همین آماری که اعلام کردند منتشر کند تا واقعیات مشخص شود.

داداشی در خاتمه افزود: در مناطق مرزی کشورمان، مردم به بن بست  اقتصادی رسیدند، خواهشی که از آقای رییس جمهور داریم واقعیات اقتصادی را با جزییات آمار بدهند.

ارسال نظرات