خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 4 نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای سطح کشور خبر داد و گفت: باند قاچاق کالایی که در ورود بلورجات و تلفن‌های همراه به کشور فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان حسین حسین زاده امروز از متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق کالا در روز گذشته خبر داد و گفت: با پیگیری و بررسی‌هایی که انجام شد توانستیم باند قاچاق کالایی که در ورود بلورجات و تلفن‌های همراه به کشور فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنیم.

وی در تشریح این عملیات از دستگیری 4 نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای سطح کشور خبر داد و گفت: از این افراد 40 کامیون کالا قاچاق و چندین خودرو که در 6 انبار در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، فلاورجان، شاهین‌شهر و دولت‌آباد مخفی‌شده بود به همراه 2 هزار گوشی تلفن همراه هوشمند و مقادیر بسیار زیادی بلوریجات کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره ارزش محموله‌های قاچاق کالا کشف‌شده را میلیاردها تومان برشمرد و بیان کرد: چند روزی است که همکاران ما در نیروی انتظامی در حال برآورد ارزش این محموله‌ها هستند که به علت حجم بالای آن هنوز نتوانسته‌اند برآورد دقیقی از آن به دست بیاورند.

حسین زاده برخورد با کالای قاچاق را از اولویت‌های سال 95 نیروی انتظامی دانست و افزود: در بحث قاچاق پرونده‌های بالای 1 میلیارد تومان بیش از حدود 450 درصد رشد و در پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

وی در برخورد پلیس با قاچاق کالا را در صورت توجه نکردن مردم به محصولات داخل بی‌نتیجه خواند و عنوان کرد: مردم باید نسبت به محصولات داخلی توجه و عنایت کنند چراکه این کار علاوه برافزایش توان داخل تأثیر بسزایی بر ریشه کن کردن قاچاق کالا دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن اشاره به انهدام سه باند قاچاق انسان در دو روز گذشته اظهار کرد: این باند افغانی‌ها، اتباع پاکستانی و خارجی را از مرز عبور می‌دادند و به شهرهای مرکز کشور مانند تهران، اصفهان منتقل می‌کردند.

حسین زاده در ادامه از دستگیری 4 نفر از قاچاقچی‌ها به همراه چند دستگاه اتومبیل و تلفن همراه خبر داد و گفت: در این عملیات علاوه بر قاچاقچی‌ها، 100 نفر از افرادی که به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند را دستگیر کردیم.

وی اتباع دستگیرشده را عمدتاً افغانی و پاکستانی برشمرد و افزود: طبق تحقیقات به‌دست‌آمده به نظر می‌رسد افراد دستگیرشده از قاچاقچیان حرفه‌ای‌اند که در حال بررسی آن‌ها هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها