فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سال‌گذشته ۹ هزار خواهر و برادر شیعه و سنی از سیستان و بلوچستان به راهیان نور اعزام شدند
کد خبر: ۸۷۲۸۶۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
 سردار سرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی در گفتگو با خبر گزاری بسیج از سیستان وبلوچستان افزود: اعزام بسیجیان به مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان کاروان راهیان نور کار بزرگ فرهنگی است که یاد ونام شهداءرا زنده نگه داشته وباعث می شود نسل جوان وآینده ساز انقلاب در جهت حفظ ارزشهای انقلاب واحیاءفرهنگ ایثار وشهادت بیش از هر زمان دیگری گام بردارند.
وی با اشاره بر اینکه امروز به فضل الهی و با وجود رهبری فرزانه صاحب قدرت، سربلندی، عزت و شوکت هستیم تصریح کرد: بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی آمریکاست و این یک تحلیل نیست یک علم و حقیقت است.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: امروز اطرافمان پر از ناامنی است این در حالی است که ایران اسلامی امن ترین کشور است  که به برکت مجاهدت حضرت امام(ره)، ملت ایران، شهدا و رهبری خردمندانه است که همه خطرها را از ما دور کردند.
سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز دشمن با آگاهی در مقابل ملت ما قرار گرفته است و امام ملت را به خوبی شناخته است و در پی ایجاد انشقاق بین آنهاست، تصریح کرد: همه باید قدردان و شکر گذار نعمت ولی فقیه باشیم . این نعمت به سختی به دست ما رسیده است و برای به دست آوردن این نعمت بیش از  200 هزار شهید، 800 هزار جانباز و 60 هزار نفر در اردوگاههای افلکی در زیر بدترین شکنجه ها مقاومت کردند.
وی گفت: یکی از افتخارات سپاه استان سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگی این است که در سال گذشته 9 هزار خواهر و برادربسیجی اعم از شیعه وسنی را به جبهه‌های نور اعزام کرده و در تلاش هستیم این آمار بالا رود؛ با توجه به مجاهدتهایی که در این استان انجام شده و شهدایی که تقدیم انقلاب شده است به دنبال این هستیم تا استان سیستان و بلوچستان را همانند سرزمینهای نور شمال غرب به عنوان مقصد راهیان نور فعال کنیم
ارسال نظرات