مسئول معاونت فرهنگي اجتماعي سپاه استان سمنان گفت: يكي از راهكارهاي مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن، تبيين مواضع و اهداف آنان براي عموم مردم است.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۴۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
مرتضي عبداللهي مسئول معاونت فرهنگي اجتماعي سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: اجراي برنامه بوستان سلامت از ابتداي ماه مبارك رمضان تا كنون(دهه كرامت) در 15 نقطه از بوستان هاي شهرستان هاي استان با هدف ترويج سبك زندگي ايراني – اسلامي با اجراي برنامه هاي جذاب و مفرح انجام شده است.

وي افزود: اين عمليات فرهنگي در پارك ها با تلاش جهادي بسيجيان فعال و نخبه هاي فرهنگي هر شهرستان، با اجراي برنامه هاي متنوع همچون ايستگاه هاي نقاشي، غرفه هاي مشاوره ، ايستگاه كودكان، برگزاري جشن ها، نماز جماعت، نشست هاي بصيرتي و ... انجام گرفته است.

مسئول معاونت فرهنگي اجتماعي سپاه استان سمنان اظهار داشت: از آنجا كه يكي از راهكارهاي مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن، تبيين مواضع و اهداف آنان براي عموم مردم است؛‌بنابراين با توجه به حضور حداكثري افراد جامعه در مراكز تفريحي و گردشگري،‌فرصت مناسبي است تا بتوانيم مواضع دشمن را در قالب هاي مختلف به صورت سرگرمي و سخنراني تبيين كرده و پيام انقلاب اسلامي را در جامعه نشر دهيم كه اين مهم با پشتكار و همت جوانان و نوجوانان بسيجي مؤمن و انقلابي در بوستان هاي سلامت اجرايي شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها