دلفان،

افتتاح طرح هجرت 3 درمدارس شهرستان دلفان

طرح هجرت 3 و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 95 در دلفان افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۴۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از لرستان ، طرح هجرت3 در سالن مدرسه شهید حسینی وبا حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، فعالیت خود را آغاز نمود.
 فرمانده سپاه ناحیه دلفان در این مراسم گفت :هدف  از این اردوها غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان وارتقاءسطح مهارت دانش آموزان و بهسازی مدارس سطح شهرستان دانست.
محمدی فر افزود : درطرح هجرت 3که در جهت زیبا سازی و شاداب سازی مدارس ،مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش تشکیل شده واین اردوها10 روزه و با حضور ومربیان بسیجی در جهت سازندگی ومهارت آموزی و نیز ایجاد اشتغال برای جوانان در ایام تعطیلات تابستان اجرا می شود .
رئیس آموزش وپرورش شهرستان دلفان هم گفت : غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، کمک به دولت در سازندگی کشور، گسترش فرهنگ کار جهادی و اعتماد به نفس دانش آموزان و جوانان طرح هجرت برنامه ریزی و شکل گرفته است .
کاظمی افزود : طرح هجرت فرصتی را فراهم می نماید تا دانش آموزان علاقمند به یاد گیری حرفه و شغلی برای آینده خود در کنار تحصیل ، در زمینه های طراحی ، نقاشی ساختمان ، نجاری و... فعالیت نمایندو از استاد کاران ماهر حاضر در طرح کسب مهارت نمایند .
ارسال نظرات