فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: انتخابات مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه مهران با حضور 100 نفر از اقشار مختلف بسیج در این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۲۸۶۵۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار كرد : انتخابات مجمع به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و عملی صاحب نظران همه اقشار و انسجام هرچه بیشتر آنها در راستای تحقق اهداف جامعه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 نفر در این انتخابات کاندید شدند، اظهار کرد: پس از پایان رای گیری پيمان زرشناس بعنوان رئیس، خانم ثريا جليليان نایب رئیس، خانم بشارتي بازرس اول و عمران ملكي بازرس دوم برای مدت دو سال بعنوان هیئت رئیسه این مجمع انتخاب شدند.

سرگرد جاويدان برگزاری انتخابات مجمع عالی بسیج را موجب مشارکت حداکثر یبسیجیان در برنامه های این نهاد مقدس دانست و تصریح کرد: همیشه در هر زمینه ای که بسیج حضور پیدا کرده است در آن عرصه ما شاهد پیشرفت و شکوفایی بوده ایم .

فرمانده سپاه ناحیه مهران خاطر نشان کرد : تفکر بسیجی تفکری ناب است و در این مجمع با تشکیل شوراهای همفکری و راهبردی در اقشار مختلف تلاش می کنیم با تفکر بسیجی کارها و برنامه های مورد نظر را پیش ببریم.

ارسال نظرات